Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-04-2008, 17:23   #1
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,311
MP Rating: 0% (0)
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.
feber i mange dager.

Snuppa har hatt feber siden natt til søndag. Ikke noe høy feber,men den har ligget på 38 ca hele tiden. Har hatt perioder uten feber på dagen men på kvelden og natten og om morgenen er den på 38 igjen..Det er så forbaska kjedelig. Hun er litt slapp og klengete men ikke noe sånn voldsom dårlig. Litt småtett i nesen i blant. Leker fint og spiser helt ok. Trodde faktisk hun var frisk i går kveld men i dag morges var feberen oppe i 38 igjen og vi måtte bli hjemme... enda en dag..

Hva syns dere jeg skal gjøre? Ringe legen i morgen? Gå på barnelegevakten?? Liker ikke at hun har hatt feber så lenge. Hun er ofte forkjølet men mest uten feber og har fått pencilin to ganger eller noe på de 4,5 årene hun har levd.

Vi holder på å gå på veggene her.Prøver å være tålmodig men jeg går fra skaftene her.. Får jo ikke handlet eller noe her..
Hva kan det komme av tror dere??? (vet dere ikke er leger altså...) Feber uten særlige andre symtomer.. litt små forkjølet liksom..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 17:51   #2
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,622
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: feber i mange dager.

Hun har vel kanskje en liten infeksjon en eller annen plass, uten at jeg kan si noe sikkert selvfølgelig. Om formen hennes er grei, så syns jeg du kan ta henne med på butikken og sånne ærender, men ville holdt henne hjemme fra bhg til hun er helt feberfri

God bedring.
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 18:13   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,311
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Hun er litt slapp da, og klengete.. og jeg kan ikke bære henne pga bekkenet, så å gå den lille veien til butikken kan bli litt slitsom for henne dessverre. Liker ikke tanken på å la henne gå ute og bli varm og spnn når hun har feber...
men hvis vi tar en tur til legen i morgen så kan jeg sikkert få handlet litt i samme slengen så jeg tror det er lurt..?

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."

Sist endret av SpetakkelRandi; 08-04-2008 kl 18:21.
SpetakkelRandi er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 18:20   #4
Supermedlem

Nathalie23 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: bergen
Meldinger: 1,127
Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.Nathalie23 har mye å være stolt av.

Ja er jo like greit å komme seg til lege så får du vite det, bedre å gå enn å gå rundt å tenke på det lykke til

Nathalie23 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:25.