Jeg vet AKKURAT åssen du har det. Dattern vår på 2 har slitt med det samme jhele livet og ifjor var hun skikkelig dårlig. Jeg startet i ny jobb i Januar ifjor, og først i slutten av april var jeg en hel uke sammnhengde på jobb.

Da hadde vi delt det ganske likt mellom oss jeg og mannen, og til og med fått moren min til å passe en del.
Hos oss var det jeg som ble møtt med utrolig lite forståelse hos arbeidsgiver. Fikk kommentaren " Dette er første gang du er her en hel uke i strekk! TENK på det da!". Hadde en veldig lite forstpåelsesfull sjef, og hun kom med sårende kommentarer støtt ala dine, "så mye syk hun er da" og " det var da voldsomt". Dette var under utredninga hennes. Og jeg jobber i barnehage så en skulle tro de hadde forståelse for syke barn der.

Da legene ikke fattet var det var med henne og begynte å utrede henne for hjernesvulst hadde jeg ikke mer å gi. Jeg ble sykmeldt og kommentaren fra sjefen var kun "er du også syk nå da?" Ingen god bedring eller noe.

Da får man lyst til å gi alt for dem liksom.
Jeg har dessverre inegn fode råd til deg, men jeg håper det ordner seg og at arbeidsgiveren får vett i hue en dag. Du vet at du har krav på flere sykedager? Selv om det ikke hjelper ift innstillingen til arb.giver så har man iallfall retten på sin side. Vi måtte ta ut ferie i mai vi. Da hadde hun vært så mye syk allredre.

Heldigvis retter det seg som oftest når man får kontroll på medisineringen og sykdommen. Håper på det beste for dere.

Stå på ditt! Det kommer ikke dere til gode å gå med dårlig smvittighet for dette. Det er barnets helse det er snakk om!