Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-11-2006, 18:23   #1
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,911
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.
Har slutta å røyke, hoster opp skikkelig svart slim! Kan det være tjære?

Det har jeg kommet frem til som det eneste logiske, iallfall.
Nå som jeg har vært røykfri i nesten 2 uker, skal jo kroppen kvitte seg med en del avfallsstoffer.
Kan dette være det som løsner og slipper løs fra lungene?
Som tjære?

Har ikke drukket eller spist noe som kan gi denne fargen.

Så jeg regner med at det er dette.

Det er iallfall GOD motivasjon til å fortsette med å holde meg unna røyken!
Gammel 29-11-2006, 18:26   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Har slutta å røyke, hoster opp skikkelig svart slim! Kan det være tjære?

jeg skjønner ikke hvorfor noen vil seg såvondt som å røyke

Håper det ordner seg for deg, og det er virkelig supert at du har slutta!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-11-2006, 18:32   #3
Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 392
MP Rating: 0% (0)
Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.Tari er som en lysfontene.

-----

Sist endret av Tari; 24-03-2008 kl 21:03.
Tari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-11-2006, 18:43   #4
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,911
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skal iallfall IKKE begynne igjen!

Jeg skjønner forøvrig hvorfor det ikke motiverer røykere til å slutte, når de ikke har sett det selv.
Det hjalp jo overhodet ikke meg med all verdens skremselspropaganda.

Dessverre... men jeg kan da fortelle om det, i håp om at det kan virke motiverende på noen.
Gammel 29-11-2006, 18:49   #5
Seniormedlem

Gabi sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 2,194
Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.Gabi har en strålende fremtid.

Lykke til med røykeslutten!
Jeg nyter livet som ikkerøyker på tredje året, og har det helt skjønt!
Hostet mye første tiden, men det var ikke farge på slimet.
Gammel 29-11-2006, 19:01   #6
Veteranmedlem

linka-mor sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 4,111
linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.linka-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Hørtest ikke særlig delikat ut nei! Jeg hostet ikke i hele tatt når jeg sluttet, så vet ikke... men det hørest logisk ut att det er litt dritt som skal ut...
To uker uten røyk er jo kjempeflott! Hvis jeg husker rett er du over det verste nå Stå på vidre Mini, utrolig flott att du har så stå-på-vilje

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:18.