Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-04-2009, 10:01   #1
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 6,300
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.
Helseskadelige stoffer

Lillebror har tørre partier i kinnene og på 2-års kontrollen ble vi anbefalt en kuldekrem siden den er ganske fet.
Den har vi nå brukt et par uker og først i dag så jeg på hva den inneholdt
Kjente igjen navnet Cyclomethicane og måttte google dette. Husker nemlig jeg leste noe om dette i en test Grønn Hverdag hadde hatt om deoderanter. Og jeg husket riktig, dette stoffet går under miljøgiften D5, men er ikke enda forbudt å bruke kosmetikk og helseartikler.
Jeg kommer ikke til å bruke denne kremen noe mer nå.

Hvor mye følger dere med på sånt noe??? Styrer dere unna alt sånn?
Skal sies at vi har en Airex matte som vi ikke har byttet ut etter at det ble oppdaget at det var ftalater i den. Skjønte det sånn at det ikke var farlig så lenge de ikke spiste på den (noe ingen av våre to har hatt noen interesse for).

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:01.