Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-06-2008, 12:05   #1
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,998
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Homeopat

Vi skal til homeopat med Tuppeline idag.
Håpet er at ho kan fjerne væske i mellomøret, sånn at ho slipper operasjon

Eg har ingen erfaring med homeopat ...

Nokon av dåkke som har fått hjelp/ikkje hjelp av homeopat,
og vil fortelle meg om erfaringer. Positive og negative

Er behandlinga dyr f.eks..??
Gammel 10-06-2008, 19:19   #2
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,087
MP Rating: 0% (0)
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Homeopat

Både jeg og sönne har värt hos homeopat. Jeg var vel ca 13-14 år og var der pga pollenallergi. Ganske sterk og plagsom allergi. Året etter hadde jeg ingen besvär i det hele tatt, og det holdt i 12 år för jeg nå i år har merket litt til allergien igjen. Samboeren tror ikke på homeopati og mener at det var psykiskt. Jeg derimot er helt overbevist om det motsatte. Jeg var såpass ung at jeg ikke anser at jeg hadde muligheten til å "anvende psyken" på det settet.
Sönnen var der pga mange pencillinkurer samt allergi. Nå husker jeg faktisk ikke hvilke av de to tingene vi la mest vekt på. Han ble derimot operert for store mandler noen mnd senere og pencillinkurene minsket drastisk etter operasjonen. Så om homeopat hjalp der kan jeg ikke uttale meg om. Derimot har han faktisk ikke hatt noe allergibesvär etter homeopaten! Han er "egentlig" allergisk mot både hund og katt og fikk för utslett i ansiktet bare han klappet en. Nå kan han kose dem så mye han vil! Det er 1 1/2 år siden han var hos homeopat.

Jeg tror det kostet 500 kr förste gangen og deretter 350 kr. Tror jeg. Men for oss har det i alle fall virkelig värt verdt det!

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03, Snuppa vår-06
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 19:43   #3
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,998
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er vi tilbake etter besøket hos homeopaten.

Veldig hyggelig dame. Tuppeline fekk to typer tabletter som ho skal ta daglig til etter ferien.
Blir spennande å sjå om dette hjelper...

Sidan vår homeopat bur i nabokommuna, skal vi ha kontakt pr. telefon. Dersom vi ikkje merker betring skal vi tilbake for å treffe henne.

Eg vil gjerne høre fleire erfaringer med homeopat
Gammel 08-07-2008, 23:30   #4
Supermedlem

Sneglofant sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 691
Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.Sneglofant har mye å være stolt av.

Jeg var svært plaget av blærebetennelse som liten, og som siste utvei, tok mamma meg med til homeopat.

Etter behandling der, forsvant blærebetennelsen. Og det skal sies at det meste annet var utprøvd. Var inn og ut på sykehus, hos legen og prøvde div. kjerringråd etter det jeg har blitt fortalt.

Lykke til, håper behandlingen fungerer hos dere også

Vår lille Ranglefant kom 28. feb. -08
Sneglofant er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2008, 00:15   #5
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,491
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har god erfaring med homeopat, da svigers er det. Og hun har behandlet Aj ett par ganger, og har intet negativt og si

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:35.