Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-07-2008, 22:04   #1
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,406
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Hun er så kald!

Og jeg aner ikke hva det kommer av, men er litt engstelig*hønemor* lille snuppa våknet nemlig isted, og var ganske kald, nestem kaldsvett på en måte. hun pleier som regel å være ganske varm, hun ligger på litt over 37,5 til vanlig. Målte ikke noen temp nå, men hun var betydelig kjøligere.

Hun gråt og styrte på lenge, tok lang tid før hun roet seg, og sånn pleier hun ikke å være. Tror ikke det er noen tenner på gang, ingen kuler som jeg kan se iallefall.

Hun er forresten 11 måneder.

Noen som vet hva dette kan være, er det bare helt vanlig? Har aldri vært borti at noen av mine to har vært slik før. På rommet hennes er det ca 20 grader og hun har pysj og litt av dyna på seg.
Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 22:36   #2
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.Humlesnurr har en strålende fremtid.
Sv: Hun er så kald!

Har målt tempen nå siden hun våknet igjen, den ligger på 1,5 grader under den vanlige temperaturen. Så merkelig, har ikke vært borti sånt før...
Humlesnurr er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-07-2008, 22:42   #3
Veteranmedlem

VeroTrollet sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 3,539
MP Rating: 0% (0)
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan virker ho ellers da?
Hvordan ser huden hennes ut ellers?

Har selv lav tempratur, men snuppa di har jo til vanlig ganske høy tempratur.
Gammel 18-07-2008, 22:45   #4
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Nei, si det... Hun ble jo sånn etter at hun la seg, så det er litt vanskelig å si noe. Hun var utrolig sutrete og hadde vanskelig for å sovne etter hun la seg, ville bare opp i fanget. Siden hun ikke roet seg tok vi henne opp, og hun satt litt i sofaen. Lekte litt med fjernkontrollen og slikt. Ja, hun har ganske høy temperatur til vanlig, har mange ganger lurt på om hun har hatt feber men det ser ut som om det er hennes normale temperatur.
Gammel 18-07-2008, 23:02   #5
Veteranmedlem

VeroTrollet sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 3,539
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

For å være ærlig så har jeg ikke peiling. Men jeg kjenner meg godt nok til å vite at hvis jeg hadde vært urolig for en av mine jenter hadde jeg ringt rundt. Begynnt med mor mi og til slutt legevakta
Gammel 18-07-2008, 23:26   #6
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av VeroTrollet Vis post
For å være ærlig så har jeg ikke peiling. Men jeg kjenner meg godt nok til å vite at hvis jeg hadde vært urolig for en av mine jenter hadde jeg ringt rundt. Begynnt med mor mi og til slutt legevakta
men mamma er ute på fest (faktisk), så henne kan jeg ikke ringe, og jeg synes det blir litt "hysterisk" å ringe legevakta, selv om det er det jeg har aller mest lyst til...
Gammel 19-07-2008, 12:07   #7
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,502
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Humlesnurr Vis post
men mamma er ute på fest (faktisk), så henne kan jeg ikke ringe, og jeg synes det blir litt "hysterisk" å ringe legevakta, selv om det er det jeg har aller mest lyst til...
Du følger mamma hjertet Ingen spørsmål er for dumme når det gjelder våre barn!

Håper det var noe uskyldig

(nå vet jeg at kroppstemperaturen senkes når man sover, men om det er SÅ mye, det vet jeg ikke..)

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2008, 12:42   #8
Seniormedlem

Humlesnurr sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita84 Vis post
Du følger mamma hjertet Ingen spørsmål er for dumme når det gjelder våre barn!

Håper det var noe uskyldig

(nå vet jeg at kroppstemperaturen senkes når man sover, men om det er SÅ mye, det vet jeg ikke..)

Tusen takk

Vi tok henne innpå vårt rom i natt og sjekket henne jevnlig. Var kald ganske lenge, selv om hun kjentes varm ut utenpå, hadde hun lav temp når vi målte (i rumpa) Synes det var ekkelt, men hun virker i fin form i dag.

HUn pleier ikke å være sånn på natta, jeg pleier å kjenne på henne før jeg legger meg, og hun er en ganske varm og svett person som ikke trenger noe særlig dyne på seg.
Gammel 19-07-2008, 20:47   #9
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Har hun hatt feber før? Hos meg så synker tempraturen som regel når jeg får feber...istedefor å stige
Gammel 19-07-2008, 21:41   #10
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,171
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Mellombror har ved flere anledninger hatt nedoverfeber. Da har han vært i dårlig form, sovet mye, gjerne vært kvalm og hatt en temperatur på rundt 35,5 grader.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:52.