Min lille fikk første når hun var litt over 4 mnd. Er nå 8 mnd og har 7 tenner Merket at hun tok seg ofte i munnen og gnagde på alt. Samtidig var det små bulker i tannkjøttet. Men dette er så individuelt. Noen bare popper tennene fram på uten forvarsel, og andre sliter med sutring og diare noen dager på forhånd
__________________ Oppdra barn, og du vil forstå dine foreldres godhet.
Min lille fikk første når hun var litt over 4 mnd. Er nå 8 mnd og har 7 tenner Merket at hun tok seg ofte i munnen og gnagde på alt. Samtidig var det små bulker i tannkjøttet. Men dette er så individuelt. Noen bare popper tennene fram på uten forvarsel, og andre sliter med sutring og diare noen dager på forhånd
Snuppa mi var 3 mnd og 3 uker da hun fikk sin første tann, da hun var 4 mnd. hadde hun to tenner . Var sutrete dagene før. Det er ikke vanlig å få tenner før de er 7-8 mnd sa helsesøster, men det er mange som får etter det også .
ja det er bra forskjellig dette med tenner. her er det heller ingen tenner kommet frem. min søsters svigermor, ga kallenavn på barnebarnet sitt " HAIKJEFTEN" fordi hun hadde så mange tenner da hun var 4 mnd