Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2006, 18:56   #1
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,578
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Hvordan bytte fastlege for barna på nettet?

Må få byttet fastlege i kveld, for da gjelder det f.o.m. 1. desember, men jeg får det ikke til

Logger meg inn på barnas navn og fødselsnummer - da får jeg beskjed om at fordi de er under 16 år, så må foresatte logge seg inn med navn og fødselsnummer.

Når jeg så logger meg inn, er ikke barna oppført der? Hvordan i all verden skal jeg få det til

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2006, 19:01   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,766
Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.
Sv: Hvordan bytte fastlege for barna på nettet?

Har du prøvd å logge deg på med pappaens navn og personnr? Kanskje barnet står oppført under han.

Tlf til NAV er 815 59 500. Aner ikke om de har åpent nå, men et er verd et forsøk.

Jeg gjorde dette for noen dager siden og da kom barnet opp under begges personnr.

Jente født aug -08
Simane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2006, 19:10   #3
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

De står ikke på faren heller Kanskje vi ikke har noe barn Ringte i stad, men de stenger kl. 15.

Gi blod!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2006, 20:03   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Sjekket selv her nå både meg og mannen og da sto barne oppført hos meg og mannen... så da må det ha skjedd noe feil der siden barn ikke står oppført hos noen av dere...

Sist endret av Tidligere bruker; 30-11-2006 kl 20:14.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2006, 20:05   #5
Veteranmedlem

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Ikkje i Bergen
Meldinger: 4,635
MP Rating: 100% (4)
Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.Bergensis har et ubeskrivelig bra rykte.

Barn følger mor fram til ein viss alder. Dersom du loggar deg på med ditt personnummer, vil du få opp barnas navn også.
Bergensis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2006, 20:07   #6
Supermedlem

Nitha sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: i ammetåka
Meldinger: 660
Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.Nitha har mye å være stolt av.

Jeg gjorde dette for noen uker siden, og da kom vesla opp automatisk da jeg logget meg inn med mine data. Det er slik det skal fungere.

Vesla kom 21.03.06
Mini kom 08.09.08:
Nitha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2006, 21:45   #7
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Kanskje barna våre egentlig ikke er våre De er jo 2 år og 10 mnd - så de burde ha vært oppført sammen med oss - søren og - jeg skulle ha få gjort dette før kl.24!

Gi blod!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:25.