Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-08-2008, 13:57   #1
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 522
MP Rating: 0% (0)
ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.ashild har mye å være stolt av.
Innkalling til tannlege...

Sendte en timebestillingsforespørsel til tannlegen min forrige uke via hjemmesiden dems (så jeg har ikke kopi av mailen), hvor jeg skrev at jeg ønsket time mandag 15. sept etter kl 16. Har ikke hørt noe derfra enda så jeg tenkte egentlig å ringe dit i morgen for å høre om de hadde fått mailen.
I dag morges våkner jeg av at jeg får sms fra tannlegen om at jeg har time der i morgen tidlig kl 8 (er et 800-nr så det står i sms'en at man ikke kan svare på den)! Hallo, jeg har jo ikke fått innkallingskort i posten engang.
Tannlegen har stengt i dag og åpner igjen kl 8 i morgen, men da er det jo litt sent å ringe for det er jo da jeg har timen. Siden det er mandag morgen og kø må jeg nok regne med å dra hjemmefra kl 7 for å rekke tannlege. Har mest lyst til å droppe timen og ringe kl 8, men utrolig kjedelig hvis jeg må betale for timen. Jeg trenger jo timen, men syns det blir så stress i morgen tidlig pga kø og at det er første skoledag for mellomstemor.
Gammel 17-08-2008, 16:05   #2
Supermedlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 533
Blogginnlegg: 10
MP Rating: 0% (0)
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.
Sv: Innkalling til tannlege...

Sitat:
Opprinnelig postet av ashild Vis post
Sendte en timebestillingsforespørsel til tannlegen min forrige uke via hjemmesiden dems (så jeg har ikke kopi av mailen), hvor jeg skrev at jeg ønsket time mandag 15. sept etter kl 16. Har ikke hørt noe derfra enda så jeg tenkte egentlig å ringe dit i morgen for å høre om de hadde fått mailen.
I dag morges våkner jeg av at jeg får sms fra tannlegen om at jeg har time der i morgen tidlig kl 8 (er et 800-nr så det står i sms'en at man ikke kan svare på den)! Hallo, jeg har jo ikke fått innkallingskort i posten engang.
Tannlegen har stengt i dag og åpner igjen kl 8 i morgen, men da er det jo litt sent å ringe for det er jo da jeg har timen. Siden det er mandag morgen og kø må jeg nok regne med å dra hjemmefra kl 7 for å rekke tannlege. Har mest lyst til å droppe timen og ringe kl 8, men utrolig kjedelig hvis jeg må betale for timen. Jeg trenger jo timen, men syns det blir så stress i morgen tidlig pga kø og at det er første skoledag for mellomstemor.
Hei=)
Skjønner godt at du blir frustrert av det, for det hadde ikke jeg godtatt heller! Jeg tror jeg hadde ringt dit i morgen tidlig, forklart situasjonen, og sagt ifra at jeg ikke skulle betale for den timen.
Spør evt hvordan de har valgt og gi deg time. for hvis de svarer via din henvendelse, så må de jo også ha sett at du ba spesifikt om når det passet for deg. si også ifra om at det ikke er fordi du er vanskelig, men du har barn som styrer hverdagen. Synes det er uholdbart at de gjør det på den måten, hvor du ikke får noen mulighet til å avbestille..
Lykke til=) (med både skolestart og tannlegetime)

Fluen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:50.