Sitat:
Opprinnelig postet av ashild
Sendte en timebestillingsforespørsel til tannlegen min forrige uke via hjemmesiden dems (så jeg har ikke kopi av mailen), hvor jeg skrev at jeg ønsket time mandag 15. sept etter kl 16. Har ikke hørt noe derfra enda så jeg tenkte egentlig å ringe dit i morgen for å høre om de hadde fått mailen.
I dag morges våkner jeg av at jeg får sms fra tannlegen om at jeg har time der i morgen tidlig kl 8 (er et 800-nr så det står i sms'en at man ikke kan svare på den)! Hallo, jeg har jo ikke fått innkallingskort i posten engang.
Tannlegen har stengt i dag og åpner igjen kl 8 i morgen, men da er det jo litt sent å ringe for det er jo da jeg har timen. Siden det er mandag morgen og kø må jeg nok regne med å dra hjemmefra kl 7 for å rekke tannlege. Har mest lyst til å droppe timen og ringe kl 8, men utrolig kjedelig hvis jeg må betale for timen. Jeg trenger jo timen, men syns det blir så stress i morgen tidlig pga kø og at det er første skoledag for mellomstemor.
|
Hei=)
Skjønner godt at du blir frustrert av det, for det hadde ikke jeg godtatt heller! Jeg tror jeg hadde ringt dit i morgen tidlig, forklart situasjonen, og sagt ifra at jeg ikke skulle betale for den timen.
Spør evt hvordan de har valgt og gi deg time. for hvis de svarer via din henvendelse, så må de jo også ha sett at du ba spesifikt om når det passet for deg. si også ifra om at det ikke er fordi du er vanskelig, men du har barn som styrer hverdagen. Synes det er uholdbart at de gjør det på den måten, hvor du ikke får noen mulighet til å avbestille..
Lykke til=) (med både skolestart og tannlegetime)