Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-04-2009, 21:45   #1
Veteranmedlem

vicci sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 4,684
MP Rating: 100% (3)
vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.
Negativ test, men sen mens

Jeg er en uke over tiden, med sterk hodepine. Tok en test i går kveld, og den var negativ. Jeg pleier nesten aldri å være over tiden. Hva er oddsen for at jeg kan være gravid?

Er på slankern. -11 kg. 10 kg igjen:-(
vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2009, 06:24   #2
T_D
Seniormedlem

T_D sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,699
MP Rating: 0% (0)
T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Negativ test, men sen mens

For å si det sånn, det samme skjedde meg for litt over 1år siden, jeg tok MANGE tester og alle var negative. Jeg hadde alle tegnene på at jeg var gravid og tenkte at siden mensen fortsatt ikke hadde kommet noen dager senere, tok jeg en ny test og den var svaaaakt positiv. (veldig svak teststripe). Jeg tok en til samme dag, som også var like svak.
Jeg turte ikke å stole på disse to testene og dro derfor til legen min dagen etter og der var svaret at jeg var gravid Henrik ble resultatet av det!
Gammel 12-04-2009, 17:44   #3
Veteranmedlem

vicci sin avatar

vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.vicci har et ubeskrivelig bra rykte.

fortsatt ingen mens, 9 dager over... Det murrer og stikker, hetetokter har jeg og. Men ingenting skjer. Fikk ikke kjøpt test igår :-(

vicci er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 10:54   #4
T_D
Seniormedlem

T_D sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,699
T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.T_D har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj så spennende!!
Gammel I går, 17:12   #5
Veteranmedlem

vicci sin avatar

ny negativ test idag, 10 dager etter forventet mens :-( Men fortsatt ingen mens...

Gammel I går, 17:50   #6
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,241
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Bruker dere noen slaks prevensjon? Du kan jo teste 2 uker etter siste gang dere hadde ubeskyttet sex, for å være sikker..

Lita84 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel I går, 18:53   #7
Veteranmedlem

vicci sin avatar

bruker ikke p-piller, spiral o.l, så sjansen for å bli gravid er jo der....

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:57.