takk for svar

nei, det var nok det mageviruset -omgangssyken. det sa iallefall legen, ut fra tarmlydene. det var visst slik det hørtes ut når det var magevirus...ikke vet jeg. men mange i familien har hatt omgangssyken nå, så usannsynlig er det ikke.
men i ettermiddag skjedde det utrolige; hun sovnet kl 16...våknet 18:30. var våken til i 20 tiden, sovnet til en trilletur og sover ennda i skrivende stund: 23:00. hun har også virket mer fornøyd med maten de siste gangene.
så det kan nå virke som jeg begynner å få tilbake min snuppebaby slik jeg kjenner henne. det er jo lov til å håpe iallefall

det er jo så grusomt å se at de er så kjempetrøtt, også klarer de ikke å sove....eller å se på at de har det vondt uten å kunne gjøre noe for de.
huff, det høres ikke noe artig ut med kolikk. all ære til de som står i det, og har stått i det. det ser jeg bare de siste dagene hvor slitsomt det kan være.
vi går til manuell terapeut. har vært en gang, og skal flere ganger. ikke noe spesielt å sette fingrene på. bare litt stiv i nakken, og en yndlingsside, men det er blitt mye bedre. så det er ikke noe hun skal plages med sånn kroppslig ifølge manuell terapeuten. men det er jo bare greit å ha det sjekket ut, når det alt er gratis. fint å vite at ingenting er galt sånn.