Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2009, 20:18   #1
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 533
MP Rating: 0% (0)
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.
Solkremen fra i fjor?

Hva gjør dere med den?
Jeg har masse solkrem for mye penger liggenede, men den ble kjøpt i fjor sommer. Har hørt at solkremen fra i fjor ikke er noe tess året etter. Skal jeg bare kaste den og kjøpe ny?
Gammel 04-04-2009, 20:28   #2
Supermedlem

Lubelillen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 1,349
Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.Lubelillen har en strålende fremtid.
Sv: Solkremen fra i fjor?

Det kommer vel an på hvordan den er oppbevart. Er den oppbevart mørkt og kjølig skal det gå bra mener jeg å vite. Har den derimot ligget på badet/soverommet osv kan du bare kaste den ja. Det bør også tas med i beregningen om kremen var mye med på stranda og ut i sola i fjor.

Jeg kjøper alltid ny hvert år.
Gammel 04-04-2009, 20:30   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 6,715
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

De vi har igjen har ligget i kjøleskap i høst og vinter. Kommer til å bruke dem litt nå, men kjøper nok ny til barna.
Gammel 04-04-2009, 21:00   #4
Medlem

Meldinger: 217
mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.

Jeg mener det er sånn at man godt kan bruke de, men at de ikke har like høy faktor året etter?
Gammel 04-04-2009, 21:04   #5
Medlem

Meldinger: 217
mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.

Gammel solkrem - Kast solkremen fra i fjor - Skjønnhet - klikk.no

Jeg ville tenkt at det kommer an på formålet. Ville ikke brukt de foreksempel i syden hvor sola er veldig sterk, men kanskje som reserve for de voksne her i Norge på finere dager. Til barna ville jeg kjøpt ny
Gammel 05-04-2009, 18:19   #6
Iwe
Supermedlem

Iwe sin avatar

Meldinger: 533
Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.Iwe har en strålende fremtid.

Mine solkremer har ligget på badet hele vinteren Da blir det søplekassa neste.
Gammel 05-04-2009, 20:46   #7
Supermedlem

Mamae sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 584
Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.Mamae har mye å være stolt av.

vi oppbevarer solkremmen fra sist sommer i kjøleskapet....
så de blir brukt nå i påsken/våren.
(kjøper ny til barna når vi skal til syden,for å være helt sikkre)
Gammel 09-04-2009, 03:34   #8
Medlem

Mama Maria sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 75
Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.

Om du ikke stoler på at solfaktoren er gjeldene så kan du vel bruke den på de voksne, men ikke på sart barnehud?
Eller bruke den som fuktighetskrem eller ettersolkrem?
For de pleiende og fuktighetsgivende stoffene er vel der fremdeles?

Fælt å bare kaste dem synes jeg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:03.