Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2009, 08:46   #1
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 471
MP Rating: 0% (0)
Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.
Tett nese

Kan jeg gi sønnen min på 8 mnd saltvann spray (eller hva det nå heter) mot tett nese? Har det noen birvirkninger?
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2009, 11:11   #2
VIP-Medlem

muslingen sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,080
MP Rating: 100% (2)
muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.muslingen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tett nese

Ja, det kan du gi. Nei, det skal ikke ha noen bivirkninger - det er jo vann.
Du kan også gi rhinox nesedråper og rhinox nesespray mener jeg (den oppnedsprayen er fra 1 år mener jeg).
Gammel 14-03-2009, 11:25   #3
Medlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 471
MP Rating: 0% (0)
Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.Beautiful_mind har mye å være stolt av.
Sv: Tett nese

Takk for svar muslingen
Beautiful_mind er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:03.