Jeg begynner å bli bekymret..
Jeg har ikke melk på dagtid (har litt om morgenen), og derfor må Sunniva få
mme. Hun får tilbud om 4 flasker hver dag (gikk opp fre 3 i forgårs), men hvor mye hun drikker varierer veldig. I går begynte bleiene å bli mye tørrere enn vanlig. Det har blitt tisset i dem, men de virker så tørre..

Hun drakk tilsammen ca 3 dl
mme, 1 dl vann og ca 1 dl vann i grøten. Hun spiser dårligere enn normalt også i varmen, så hun fikk i seg ca en 0,5 dl væske i middagen, og ca 1 dl væske i fruktpurèen. Tilsammen ca 6,5 dl. Ikke så værst synes vi, men som sagt; tørre bleier.
I dag drakk hun ca 1,5 dl av første flaske, og 20 ml (

) av andre flaske. Dette er normalt sett de flaskene hun drikker mest av. Vann var totalt uinterresant under frokosten, og jeg fikk bare i henne noen få skjeer grøt. Hva kan jeg gi henne? Den Drikkigreia fra Nestlè er ikke så populær her i huset (skjønner forsåvidt det, den ene lukter biovit!!

Og dessuten så gjør vi så godt vi kan for å boikotte Nestlè..

), så det utgår. Jeg så etter noe babyjuice på butikken i går, men den var fra 12 mnd. Er det en spesiell grunn til det?
Hva med eplejuice utblandet i vann?

Jeg forstår jo at det sikkert blir for mye sukker for henne..men hun må nesten få i seg væske. Fontanellen hennes er mer nedsunket enn den er normalt sett, så hun er nok litt dehydrert..
Ringer jeg helsestasjonen pga dette?
Hva gjør dere i varmen?
På forhånd tusen takk for gode råd!!