Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-03-2008, 14:56   #1
Seniormedlem

Baby sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,408
MP Rating: 0% (0)
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.
Vi skal på Ullevål sykehus i morgen.. Trenger litt tips og råd..

Lillesøster på 4 skal legges inn i morgen, og operere på Torsdag. Vi har fått plass på hotellet natt til torsdag.. Trenger vel ikke si at jeg gruer meg...
Hun skal operere i øyeløkkene nede pga øyevipper som gror inn på øyet...

Har noen vært bort i dette før? Hvordan såret blir, om hun får lapp på øyet etterpå..osv? Vi lurer veldig på om de tar begge samtidig eller ett og ett (håper liksom de kan bli ferdige på 1 operasjon..)

-Har noen av dere vært på sykehushotellet?, vet dere hvordan det er?
-Noe å finne på for barn? Regner med at ventetiden kan bli ganske lang i morgen..
-Noe vi bør passe på å ta med oss?
-Er det matservering inkludert?

Huff mye rart man lurer på..Jeg ringte dit i stad..men glemte selvfølgelig å spørre om slike ting..
Tusen takk for all hjelp
Gammel 04-03-2008, 15:05   #2
Veteranmedlem

Tjorven75 sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,520
Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven75 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vi skal på Ullevål sykehus i morgen.. Trenger litt tips og råd..

Hotellet har et lekerom i kjelleren, men det er ikke akkurat fantasktisk utstyrt. Så ventetiden kan nok bli lang.

Jeg har bare bodd på hotellet i forbindelse med barsel, og da har det vært alldeles strålende. Maten er ålreit (bedre enn vanlig sykehusmat) og man får litt privatliv selv om man er på sykehus. Når man ligger på barsel så er mat inkludert for mor, men ikke for far. Siden en 4-åring MÅ ha med en foresatt, så vil jeg anta at også mor vil få dekket mat.

Jeg kan ikke så mye om selve operasjonen. Moren min hadde nok visst alt, for hun jobber på den avdelingen datteren din skal opereres, men mamma er på ferie for tiden så jeg får ikke spurt henne.
Gammel 04-03-2008, 15:41   #3
Seniormedlem

Baby sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Meldinger: 2,408
Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.Baby har en strålende fremtid.

Tusen takk for svar, Tjorven.. regner jo med vi får vite alt i morgen, men er liksom så usikker nå..hehe
Gammel 04-03-2008, 17:51   #4
Seniormedlem

E-78 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,692
E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.E-78 har et ubeskrivelig bra rykte.

Har desverre ingen tips men ønsker dere lykke til.

Min form for husarbeid er å feie over rommet med blikket.
E-78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:25.