Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-03-2009, 19:38   #1
Medlem

mita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 395
MP Rating: 0% (0)
mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.mita er et navn alle kjenner.
Vondt mellom fortennene og tannpuss

Hei!

Ja jeg lurer da på hva kan det være som plager gutten min? Tannpuss nede er helt greit, men når jeg skal pusse oppe, vrir han seg og gråter.. Har hørt noe om en tråd (???) mellom de to fortennene og at denne kan være stram? Er dette noe? Hva gjøres evt med det? Eller er det noen som vet ka det kan være?

Tenkte å ta meg en tur innom tannlegekontoret i morgen, men det pleier jo være en del smarte damer her inne
mita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2009, 20:53   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
Denise er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Vondt mellom fortennene og tannpuss

Hei, datteren min har hatt samme problem med dette. Jeg var hos fastlegen og spurte, og hun sa at det ikke var farlig, og at hun mest sannsynlig ville vokse det av seg. Hvis ikke så måtte hun til øre nese hals lege og snitte litt i den strengen.
Dette har gått over på henne, fordi vi får henn til å bite tenna sammen og da puser vi oppe og nede samtidig uten å komme borti den strengen.
Husker at hun kunne blø litt når vi kom borti også, men det har jo da rettet på seg.
Denise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2009, 21:08   #3
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 7,619
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vondt mellom fortennene og tannpuss

Søk litt på stramt leppebånd, så finner du litt (blant annet et innlegg fra meg her inne)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:03.