Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-06-2008, 18:52   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
03-06-09

Shit shit shit....

Skrekkblandet fryd, ikke planlagt i det heeeeele tatt. Hva gjør jeg??? :S
Tørr ikke si noe til mannen enda, han kommer til å dåne.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 20:16   #2
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 718
MP Rating: 0% (0)
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.
Sv: 03-06-09

Gratulerer!
Hvilke måneder har du barn i fra før?

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 23:04   #3
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,024
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, hvilke mnd?
Dette går seg nok til, skal du se
Det ordner seg!
meowouch88 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 23:10   #4
Uregistrert
Gjest

Har et barn fra høsten 06.
Har fortalt det til mannen og han tok det veldig bra
Heldigvis. Hadde egentlig ikke forventet noe annet, men alikevel. Dette kom litt før planlagt. Rett og slett en sving som har vært litt for krapp

Nå håper vi bare alt går bra.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-06-2008, 23:16   #5
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,024
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til
Gleder meg til å se deg på febbisklubben på SM
Det ordner seg!
meowouch88 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 08:27   #6
Supermedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 718
Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.Puspersille har en strålende fremtid.

Får man ha noen mistanker?

Puspersille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 09:46   #7
Veteranmedlem

Lailaras sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,281
Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.Lailaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva betyr datoen 03.06.09? Kan ikke være termin?

Lailaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 09:57   #8
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,313
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lailaras Vis post
Hva betyr datoen 03.06.09? Kan ikke være termin?
hun har sikkert tre barn,... ett født i 2003, ett i 2006 og nå snart ett i 2009..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 10:32   #9
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,277
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
hun har sikkert tre barn,... ett født i 2003, ett i 2006 og nå snart ett i 2009..
Så langt tenkte jeg ikke selv engang
Tenkte også juni barn 09, for DET er for tidlig

Gratulerer så mye
Gammel 13-06-2008, 20:52   #10
Uregistrert
Gjest

Stemmer at jeg har en fra 03 og en fra 06 fra før. Neste er ventet i februar 09.

Bare å tippe i vei, om jeg avslører meg er en annen sak.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:50.