Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2008, 12:16   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
uff "bevegelser" i magen...

Ja, jeg har i det siste kjent bevegelser i magen.. på en måte!
Plutselig kan det komme ut en "kul" (akkurat som om det var en fot som sparker og blir stående der), når jeg trykker tilbake, så kjenner jeg at den forsvinner lenger inn i magen... Og andre ganger kan jeg kjenne hvor det bobler... Som om det bruser der inne.... Jeg er ikke gravid, (tror jeg da ikke...) Har ikke hatt mensen etter fødsel, venter spent på den... Har tatt to clearblue tester, men de er negavtive....
Er det jeg som har helt noia for å bli gravid, og at dette bare er luft som bobler igjennom systemet,- eller er det no galt med meg?!? Kanskje tarmene mine flyter rundtom der inne?? (hadde KS sist gang..)
Synes og magen er litt oppblåst på kveldstid...

Hjelp!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2008, 13:27   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,284
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: "bevegelser" i magen...

Synes nesten det høres ut som fantomspark jeg Det "led" jeg av i flere måneder etter forrige fødsel, og forbereder meg på samme fenomen denne gang

.........................
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2008, 14:56   #3
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,277
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

hadde også fantomspark etter førstemann.
Meneh, jeg testet positiv ETTER jeg kjente spark med nr 1.

Satt ved dataen, SPARKSPARK.

Dagen etter, joda..
Gravid var jeg, sånn ca 18 uker på vei
Gammel 10-04-2008, 15:29   #4
Hovedinnlegger
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
hadde også fantomspark etter førstemann.
Meneh, jeg testet positiv ETTER jeg kjente spark med nr 1.

Satt ved dataen, SPARKSPARK.

Dagen etter, joda..
Gravid var jeg, sånn ca 18 uker på vei
Å herregud!! Hvordan er det mulig?? Håper da ikke dette er tilfellet til meg! Burde vel ha lagt på meg og hatt noen andre symptomer og da?

Men som sagt.. fantomspark.. Jeg kjenner jo en klomp som kommer frem i øvre del av mage men fingrene og... Så det er jo noe der inne, som beveger seg! Må være en luftboble som passerer ettellerannet?!?!?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-04-2008, 16:04   #5
Seniormedlem

J@nnickemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: I nytt hus :D
Meldinger: 1,922
J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.J@nnickemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sliter veldig mye med slike fantomspark, spesielt like nedenfor navlen.
Jeg har aldri kikket på magen når disse bevegelsene kommer da, så jeg vet ikke om det kan ses utenpå....
Får følge med neste gang kanskje,om det kan ses...viss det gjør det da, med min vom
08.08.09
J@nnickemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-04-2008, 18:45   #6
Supermedlem

Emmeline81 sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 1,238
Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.Emmeline81 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hovedinnlegger Vis post
Å herregud!! Hvordan er det mulig?? Håper da ikke dette er tilfellet til meg! Burde vel ha lagt på meg og hatt noen andre symptomer og da?

Men som sagt.. fantomspark.. Jeg kjenner jo en klomp som kommer frem i øvre del av mage men fingrene og... Så det er jo noe der inne, som beveger seg! Må være en luftboble som passerer ettellerannet?!?!?

Vet du, akkurat sånn har jeg det og, på samme sted. Jeg kan også trykke på den så forsvinner det igjen. Aner ikke hva det er
Gammel 16-04-2008, 13:18   #7
Supermedlem

surremor sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Sted: Østfold
Meldinger: 669
surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.surremor har mye å være stolt av.

Sånn var det her også etter førstemann. Ble nesten gal til tider, for det sparket. Og jeg kunne også kjenne en slags "fot" som forsvant innover. Svidde av mange tester ja, som ble negative. Men det var bare fantomspark her. Og "foten" jeg kjente var mest sannsynelig luft.
Håper du finner ut av det. Men er du usikker, så ring legen.
Gammel 16-04-2008, 13:20   #8
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Slik har jeg det også, og jeg er IKKE gravid.
Gammel 26-04-2008, 18:18   #9
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Stjørdal
Meldinger: 1,958
lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.lille Siv har en strålende fremtid.

jeg hadde fantomspark som både vistes og kjentes, mellom svangerskapene mine!

lille Siv er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 10:38   #10
Supermedlem

Emjo sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Jæren
Meldinger: 1,055
Blogginnlegg: 5
MP Rating: 100% (4)
Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.Emjo har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har det også slik. Litt godt å se at andre også har det slik. Mine venner ser rart på meg når jeg forteller om fantomsparkene. :huff: Jeg har til og med våknet på natta av "sparkene". Minstemann er snart 7 mnd, skulle tro det avtar snart???
Meneh.. jeg har testet nå nylig - ikke gravid

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:31.