Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2008, 00:53   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Desperat!

Jeg tror jeg er gravid.. Ikke så glad..
Jeg har så lyst på flere! Har ei på snart to, og hun er gleden i livet mitt! Og vi vil begge ha flere barn. Men det kunne ikke vært verre for oss nettopp nå!
Jeg har venta på mens en stund nå, uten særlige bekymringer.. Nå har jeg gått over og vondt i magen og halsbrann hele dagen! Helt som sist..

Jeg er totalt desp! Har ikke hjerte til å si det til han, faktisk tenkt på å gå til legen å sjekke uten å si noe, men vi forteller alt til hverandre! Han er min aller beste venn, men jeg vet ikke hva vi skal gjøre!

Jeg vet at de fleste som svarer her sier vel enten "Det går nok bra og gratulerer" eller "si det til han og gratulerer" Men egentlig leter jeg vel etter noen som forstår (og ikke gratulerer ei som er så lei seg som meg! )...

Aner ikke hva jeg skal gjøre!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2008, 11:19   #2
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,503
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Desperat!

Jeg svarer nok ikke det du vil høre..

Men hvorfor gå å bære på denne byrden alene? Hvorfor ikke si dette til din beste venn, din livsledsager - og ikke minst; far til barnet? Hvorfor skal ikke han gå retten til å vite om hva han har vært med på å lage?

Det er en tung vei å gå for evt. abort, tror neppe du fortjener å gå hele veien uten en støttende medspiller!

Si det til mannen din, du Lykke til..

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2008, 21:30   #3
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Hvorfor ikke fortelle det til din kjære?? Hva gjør du om du er gravid da??
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 00:31   #4
H.I
Gjest

Meldinger: n/a

Hei igjen..
Vi har det bra og har prata.. Bestemt oss for å ikke ta for mange sorger på forskudd.
Heller ta evt barn når det er sikkert. Jeg er fremdeles veldig lei meg for jeg vet ikke hva vi skal gjøre hvis jeg er gravid. Men vet nok hva vi kommer til å gjøre, vi fikk første ganske plutselig, så om det kommer en til, så får vi deale med det.
Klarer ikke se for meg å "fjerne" et barn meg og mannen min har laget.
Så får vi se..

(Og siden jeg føler meg mye bedre i dag, etter å ha prata med han, så må jeg jo si at jeg gleder meg både til jeg får gleden av å gå gravid og å føde igjen.. Men som sagt vi får se..)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 09:39   #5
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 914
Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.Midnattsola har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av H.I Vis post
Hei igjen..
Vi har det bra og har prata.. Bestemt oss for å ikke ta for mange sorger på forskudd.
Heller ta evt barn når det er sikkert. Jeg er fremdeles veldig lei meg for jeg vet ikke hva vi skal gjøre hvis jeg er gravid. Men vet nok hva vi kommer til å gjøre, vi fikk første ganske plutselig, så om det kommer en til, så får vi deale med det.
Klarer ikke se for meg å "fjerne" et barn meg og mannen min har laget.
Så får vi se..

(Og siden jeg føler meg mye bedre i dag, etter å ha prata med han, så må jeg jo si at jeg gleder meg både til jeg får gleden av å gå gravid og å føde igjen.. Men som sagt vi får se..)
Så bra at dagen i dag er litt bedre

Midnattsola er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 10:31   #6
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,497
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan du ikke bare ta en test å bli ferdig med det? Da slipper du å gå å lure.
Gammel 04-04-2008, 13:36   #7
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,503
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra da!! Og godt du fikk snakket med han

Lykke til - håper du får svaret du vil ha!
(oppdater oss med hvordan testen ser ut da ).

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 13:49   #8
Seniormedlem

Hege-Mor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Revetal
Meldinger: 1,899
MP Rating: 100% (1)
Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.Hege-Mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt dere har fått pratet sammen,det gjør nok ting litt lettere for deg.
Sier som andre,få tak i en test,isteden for og gå slik og lure....det er jo ren tortur.

Uansett,lykke til

Hege-Mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2008, 22:54   #9
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,034
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.

Så bra!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:39.