Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-04-2008, 08:55   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
følelsesmessig kaos..

Kvalm, sliten og med fullstendig kaos i følelsene testet vi positivt i helga. Har fra før et barn på ca 1,5 år og hadde jo planer om å prøve igjen med tid og stunder, men dette kom litt brått på. Får angst av å tenke på mangel på søvn de neste årene, og verst er følelsen av at jeg ikke kommer til å få nok tid til det første barnet. Føler liksom at jeg svikter barnet mitt, selv om jeg vet det sikkert er en irrasjonell tanke. Også blir jeg skremt over meg selv som ikke klarer å glede meg over dette fantastiske underet.. Er det normale tanker? Hormoner? Går det over snart tror dere?

Stakkars lille som tasser rundt meg her, fullstendig uvitende om at han etterhvert må dele meg med noen andre!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 13:17   #2
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
MP Rating: 0% (0)
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.
Sv: følelsesmessig kaos..

gratulerer så mye med spiren kan godt forstå at det er litt kaos i følelsene nå, men det er jo helt naturlig! Lykke til
Gammel 08-04-2008, 19:17   #3
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,585
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med spiren
Og Ja, det er normale tanker du har! Det går sikkert over når sjokket har lagt seg
Gammel 08-04-2008, 22:16   #4
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 751
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Gratulerer
Gammel 08-04-2008, 22:18   #5
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,206
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Been there, done that
Gammel 08-04-2008, 22:22   #6
Supermedlem

~Lilla~ sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,335
~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.~Lilla~ har en strålende fremtid.

Det går så fint så! Sikkert bare hormonene som har slått inn. Vi har to tette, det er slitsomt, men veldig veldig kos!

Gratulerer!
er tenåring.
~Lilla~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 22:24   #7
Veteranmedlem

LineN sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,237
Blogginnlegg: 4
LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.

Sånn har jeg det og i disse dager..
Ble annengangsmamma for ca et år siden, men det gikk veldig greit.. Da var størsten 3,5 år.. Litt annerledes denne gangen når mini kun er ett år.. Jeg har dårlig samvittighet over for den lille tassen, men det må bare gå..

En uke til termin og jeg sliter skikkelig nå..
Kun fordi jeg er så sliten..

Gleder meg til å få dette overstått og at jeg får mer energi igjen og ikke minst kroppen tilbake!

Dette går nok bra skal du se..
Du kommer fort inn i det!
E april -07
A april -08
Takk!

LineN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 08:51   #8
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,497
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er ikke stakkars barn som må dele deg med et søsken. Det er heldige barn som faktisk får noen å dele alt med, deriblandt deg. Det er en enorm glede i det å ha søsken. Det kommer ikke til å ta lang tid før barnet ditt har glemt at det noen gang har vært alene.

Grattis
Gammel 09-04-2008, 09:16   #9
Veteranmedlem

PlutseligBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,411
PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.PlutseligBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye!

Det går nok bra skal du se!
Gammel 09-04-2008, 09:53   #10
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Det er ikke stakkars barn som må dele deg med et søsken. Det er heldige barn som faktisk får noen å dele alt med, deriblandt deg. Det er en enorm glede i det å ha søsken. Det kommer ikke til å ta lang tid før barnet ditt har glemt at det noen gang har vært alene.

Grattis
Signerer!

Gratuelerer så mye med nytt svangerskap!! Jeg har 17 mnd mellom mine, og ja, det er til tider slitsomt, men tro meg - det er verdt det!!! Yngste er nå 8 mnd, og de har nå skikkelig glede av hverandre begge to. De blir glade for å se hverandre, storebror passer på henne, viser henne ting, er "apekatt" så hun begynner å le etc.. Det er såååå herlig!!

mars 06
juli 07
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:49.