|
 |
|
08-04-2008, 08:55
|
|
|
Gjest
|
Kvalm, sliten og med fullstendig kaos i følelsene testet vi positivt i helga. Har fra før et barn på ca 1,5 år og hadde jo planer om å prøve igjen med tid og stunder, men dette kom litt brått på. Får angst av å tenke på mangel på søvn de neste årene, og verst er følelsen av at jeg ikke kommer til å få nok tid til det første barnet. Føler liksom at jeg svikter barnet mitt, selv om jeg vet det sikkert er en irrasjonell tanke. Også blir jeg skremt over meg selv som ikke klarer å glede meg over dette fantastiske underet.. Er det normale tanker? Hormoner? Går det over snart tror dere?
Stakkars lille som tasser rundt meg her, fullstendig uvitende om at han etterhvert må dele meg med noen andre!
|
|
|
|
08-04-2008, 13:17
|
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
|
Sv: følelsesmessig kaos..
|
|
 gratulerer så mye med spiren  kan godt forstå at det er litt kaos i følelsene nå, men det er jo helt naturlig! Lykke til
|
08-04-2008, 19:17
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,585
|
|
|
Gratulerer med spiren 
Og Ja, det er normale tanker du har! Det går sikkert over når sjokket har lagt seg
|
08-04-2008, 22:16
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 751
|
|
|
Gratulerer
|
08-04-2008, 22:18
|
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,206
|
|
|
Been there, done that
08-04-2008, 22:22
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 1,335
|
|
|
Det går så fint så!  Sikkert bare hormonene som har slått inn. Vi har to tette, det er slitsomt, men veldig veldig kos!
Gratulerer!
er tenåring.
|
|
|
08-04-2008, 22:24
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 3,237
|
|
|
Sånn har jeg det og i disse dager..
Ble annengangsmamma for ca et år siden, men det gikk veldig greit.. Da var størsten 3,5 år.. Litt annerledes denne gangen når mini kun er ett år.. Jeg har dårlig samvittighet over for den lille tassen, men det må bare gå..
En uke til termin og jeg sliter skikkelig nå..
Kun fordi jeg er så sliten..
Gleder meg til å få dette overstått og at jeg får mer energi igjen og ikke minst kroppen tilbake!
Dette går nok bra skal du se..
Du kommer fort inn i det!
|
09-04-2008, 08:51
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,497
|
|
|
Det er ikke stakkars barn som må dele deg med et søsken. Det er heldige barn som faktisk får noen å dele alt med, deriblandt deg. Det er en enorm glede i det å ha søsken. Det kommer ikke til å ta lang tid før barnet ditt har glemt at det noen gang har vært alene.
Grattis
|
|
|
09-04-2008, 09:16
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,411
|
|
|
Gratulerer så mye!
Det går nok bra skal du se!
|
|
|
09-04-2008, 09:53
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa
Det er ikke stakkars barn som må dele deg med et søsken. Det er heldige barn som faktisk får noen å dele alt med, deriblandt deg. Det er en enorm glede i det å ha søsken. Det kommer ikke til å ta lang tid før barnet ditt har glemt at det noen gang har vært alene.
Grattis 
|
Signerer!
Gratuelerer så mye med nytt svangerskap!! Jeg har 17 mnd mellom mine, og ja, det er til tider slitsomt, men tro meg - det er verdt det!!! Yngste er nå 8 mnd, og de har nå skikkelig glede av hverandre begge to. De blir glade for å se hverandre, storebror passer på henne, viser henne ting, er "apekatt" så hun begynner å le etc.. Det er såååå herlig!!
|
|
|
 |
|
|
Stikkord
|
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.  |
| Diskusjonsverktøy |
|
|
| Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:49.
|