Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2009, 17:48   #1
Lurerlitt
Gjest

Meldinger: n/a
Gravid eller ei?

Har hatt usikker sex og var sikker på at mannen ikke kom
da jeg hadde eggløsning, noe han mener han gjorde.
Skulle hatt mensen på tirsdag(den er veldig punktlig) og så fikk jeg litt stikninger
i magen denne uken og i går kom det litt rosa på papiret, var sikker på at nå kom
mensen så jeg kjøpte ob og bind.
I morges var det ingenting(heller ikke i går kveld) og ikke noe i dag....
kan man være gravid selv om man har hatt litt rosa på papiret rundt mensdagen?
Gidder ikke å kjøpe test enda.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2009, 18:00   #2
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,000
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Gravid eller ei?

Tror du like gjerne kan kjøpe en test. Høres veldig ut som dere har truffet blink
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2009, 18:15   #3
Seniormedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,715
MP Rating: 0% (0)
Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Hadde også kjøpt test var jeg deg, du får ganske sikkert riktig resultat nå.

En liten blødning er helt vanlig rundt den tiden man forventer mens!
Gammel 18-09-2009, 17:03   #4
Supermedlem

Louise73 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 1,142
Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.Louise73 er fantastisk mot andre.

Hadde liten blødning akkurat rundt forventet mens med begge ungenr.
Vet ikke om det var det svaret du ønsket da,.
Gammel 18-09-2009, 23:18   #5
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 107
bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lurerlitt Vis post
Gidder ikke å kjøpe test enda.
Hvorfor ikke??!
Gammel 19-09-2009, 01:13   #6
Lurerlitt
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av bolle09 Vis post
Hvorfor ikke??!
For jeg gidder ikke å kaste bort 150,- hvis mensen kommer

Nå har den ikke kommet enda, har hatt litt lys rosa/beige utflod og kjennes
litt annerledes ut i stikningene enn da jeg skal ha mensen, så i morgen hvis det
ikke kommer noe mens i løpet av natten så kjøper jeg test.
Har hatt samme opplegget ved de to andre svangerskapene mine, så
jeg begynner snart og tro at jeg virkelig er gravid

Håper jo helst at testen er negativ, er den positiv kommer jeg til å ...jeg vet ikke jeg..miste pusten?
Abort er ikke et alternativ, hadde det vært helt umulig å få et barn til hadde vi måtte brukt prevensjon.
MEN mannen er nok IKKE klar, så han hadde uansett fått seg et stort sjokk og sikkert
ønsket abort(med en gang, kommer seg når han får summet seg).

Mannen vet ikke at jeg ikke har fått mensen, for da jeg fikk den rosa utfloden så trodde jeg mensen kom og det samme tror jo han.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2009, 09:59   #7
Medlem

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 107
bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.bolle09 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lurerlitt Vis post
MEN mannen er nok IKKE klar
Da bør dere bruke prevensjon.
Gammel 19-09-2009, 10:00   #8
Æresmedlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 10,000
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

http://www.billigetester.no/
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2009, 16:53   #9
Lurerlitt
Gjest

ja, da har dommen falt.......

Kjøpte test da vi var ute og handlet, han og barna var i en butikk da jeg var innom apoteket.
Måtte få det unna så fort som mulig og gikk til nærmeste toalett ok tok testen der,
var helt sjelven og svimmel og der kom resultatet nesten før jeg var ferdig med å tisse på pinnen.
Testen var positiv.
Har ikke fortalt det til mannen enda, vet ikke helt hvordan jeg skal si det

Og ja, selvfølgelig skulle vi ha brukt prevensjon, jeg har hatt veldig vanskelig med å bli gravid fra før og i tilegg til at mannen ikke alltid kommer eller at han hopper av hvis han gjør det har gjort så vi har følt at dette har funket
Uansett nå er "uhellet" skjedd og abort er ingen utvei.
Har mistet før og det kan skje igjen, men men vi får ta det som det kommer.
Jeg må kvnne meg opp til å fortelle det til mannen snart.
Gammel 19-09-2009, 19:09   #10
Medlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 307
Blogginnlegg: 11
Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.Fluen har et ubeskrivelig bra rykte.

til deg, og lykke til videre

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:18.