hei hei
Jeg har erfaring med dette. Det er 11 mnd mellom mine to. No er de to og tre år snart

Og ting har gått bedre enn jeg forventet. Jeg var redd og skeptisk men også når jeg fikk vite at jeg ble gravid. Var også i mot abort så tok ikke. Var heller ikke planlagt. Alle sa til meg det kommer til å bli stress me to så tette osv, bare masse negative ting. Jeg begynte å grue meg skikkelig når alle sa slikt. Men ting har gått mye bedre enn jeg trodde

og angrer ikke ett sekund. Det kommer til å gå mye bedre enn du frykter

! Sef skal ikk si at det ikke er stress for det kan det til tider være men det kan det være me 1 barn og så el 5. De vil få så mye gøy i lag de to som er tette. Har en leke kammerat. Jeg ser på ungene mine den dag i dag de leker å styrer på i lag. Sef de krangler også det er ikke å komme utenom.. Det gikk veldig fint me eldstemann når minstemann kom. Han forsto fort at nå mater mamma babyen og da satt han å lekte for seg selv og styrte med sitt. Han koste seg veldig med en lillebror men skjønte ikke helt hva dette var da og har hatt oss noen runder med ekkoskriking her at ene begynner å skrike så begynner andre men det går over etter hvert når de blir vant til hverandre

! Jeg la eldstemann inn på eget rom og fikk han til å sove der hele natten før minstemann kom for da var jeg sikkret om natten

så slapp jeg stå opp med eldstemann og minstemann. Jeg fikk inn veldig god rutine på de, prøvde å få minstemann te å sove sånn noe lunde når eldstemann sku ha luren sin på dagen så jeg fikk tid te å slappe av litt men sef ikke alltid det går. Heldigvis har begge to sovet natten rundt så har sluppet nattevåk og det når minstemann kom

! vist det er noe du lurer på så bare spør

..ønsker deg all lykke til og det vil nok gå bedre enn du tror!