Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-05-2008, 22:37   #71
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Januar06'er får kanskje et lillesøsken..?

Nå kommer jeg ikke til å gjøre det! Så skal du se hvordan du føler deg da!

Nei da... Jeg vet at du sannsynligvis ville holdt det hemmelig, men vet også at jeg sannsynligvis ikke ville klart det
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-05-2008, 23:54   #72
VIP-Medlem

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,680
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av store bølla Vis post
Nok en gang....-YEAH RIGHT! du kan ro du ja...hehe..Tenker det er du som er hi.
Ja, det får du bare tro, jeg er nå ingen sg'er uansett hva du sier
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
SA 06.06.08
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-05-2008, 10:58   #73
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Hehe, noen av dere er ganske gode på å ressonere og gjette, mens andre er helt på trynet.

Jeg sier selvfølgelig ikke hvem som er hva Men jeg kan si såpass at det er mer enn et pokerfjes(mitt) i denne tråden

Ellers så går det nå bra, 4 uker i dag Bare sånn ca 36 to go
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 23:04   #74
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,363
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse
Jeg veit jeg veit, for en gang skyld så har jeg klart å finne ut hvem det er
Gammel 28-05-2008, 23:28   #75
Seniormedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,556
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan har du klart det da, TrailerE? Er veldig spent på hvem det er ja
Gammel 28-05-2008, 23:30   #76
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,520
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Men om du er fire uker i dag, kommer vi jo i samme klubb igjen
Hviske meg det?
Det ordner seg!
Quote Strwberri:Jeg synes du er tøffeste jeg vet om, Meomin! Ærlig talt!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2008, 01:19   #77
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 780
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Gratulerer
Gammel 29-05-2008, 14:57   #78
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Men om du er fire uker i dag, kommer vi jo i samme klubb igjen
Hviske meg det?

Det var 16.mai jeg skrev jeg var 4 uker Nå er jeg 6. Men driver og blør litt, så jeg vet ikke helt hvordan det går. Jeg velger å være optimistisk og håpe det beste selv da Skal til legen om ikke så lenge.

TrailerE, send meg en PM da, jeg ble jo fryktelig nysgjerrig selv på hvordan du har funnet meg Ikke si det videre til noen da, uansett om de maser pr pm eller prikker
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2008, 16:37   #79
Veteranmedlem

TrailerE sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 3,363
MP Rating: 100% (4)
TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.TrailerE har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Det var 16.mai jeg skrev jeg var 4 uker Nå er jeg 6. Men driver og blør litt, så jeg vet ikke helt hvordan det går. Jeg velger å være optimistisk og håpe det beste selv da Skal til legen om ikke så lenge.

TrailerE, send meg en PM da, jeg ble jo fryktelig nysgjerrig selv på hvordan du har funnet meg Ikke si det videre til noen da, uansett om de maser pr pm eller prikker

Pm sendt og jeg håper jeg har rett
Er det noe jeg er god på så er det å holde på en hemmelighet

Emma i respekt for HI så velger jeg å ikke si hvordan jeg kom fram til det.
Gammel 31-05-2008, 20:12   #80
Seniormedlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Follo
Meldinger: 1,556
emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.emma71 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av TrailerE Vis post
Pm sendt og jeg håper jeg har rett
Er det noe jeg er god på så er det å holde på en hemmelighet

Emma i respekt for HI så velger jeg å ikke si hvordan jeg kom fram til det.
Helt greit

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:33.