Jeg er visst gravid igjen
|
|
Kroppen føltes rar den siste uka, mensen viste seg ikke i går, så da tok jeg en test for moro skyld - POSITIV
Hjelp, vi var jo fornøyde med de to vi har - da var visst ikke "hoppe av i svingen" trygt for oss heller. Våre to barn har ikke kommet rekandes på ei fjøl for å si det sånn.
Timingen kunne ikke vært værre. Jeg har søkt 3 års studie på høgskole og planlegger videreutdanning etter det. Nå bor vi fire mennesker og hunder i 3 rum ock køk. Naboene må tro vi er gale når de oppdager at vi venter en til. Studier skal i hvertfall påbegynnes !
Mannen er skremt og har tenkt på abort, men det er tilnærmet uaktuelt for meg. Heldigvis virker det som at vi har avfunnet oss med det som har skjedd og at vi til vinteren blir en til (om alt går bra). Blir spennende framover, håper ikke kvalmen og bekkenet blir for ille.
Jeg har også tenkt på hvordan det blir med de to vi har. Minste som er mamma's store lillebebis og Store som jeg noen ganger glemmer at faktisk ikke er så stor. Det er vel stort sett en berikelse med søsken, er det ikke?
|