Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-09-2008, 13:25   #1
MaybeBaby
Gjest

Meldinger: n/a
gal Kan noen hjelpe meg litt?

Jeg har fulgt med på syklusene mine siden mars. De har vært på følgende antall dager: 32d, 32d, 27d, 34d, 22d (dette er siste mensen og det er også den første etter ferien.)
Nå er jeg på dag 36 av pågående syklus. Synes dette er en laaaang syklus, den har aldri vært så lang før! Jeg hadde altså en kort syklus på 22 dager sist, jeg regner med at ferien, de rolig dagene og sjelefreden gjorde at kroppen min var mer i modus enn den har vært tidligere og at jeg derfor opplevde en mer passende syklus for meg.

Jeg har vært tilbake på jobb i litt over 4 uker nå, så jeg er jo fortsatt ganske uthvilt. Legger meg tidlig og prøver å være sunn og alt det der.

Ser derfor ingen grunn til at jeg etter en så kort syklus plutselig skal ha en så lang syklus som den jeg er i nå. Annet enn om jeg er gravid. Jeg er litt trøtt nå, men jeg trente igår for første gang på mange år. Jeg er litt øm i puppene, men jeg er også støl over alt i kroppen pga treningen. De siste dagene har jeg vært litt kvalm om morran, men jeg har ikke spist frokost de siste dagene. I tillegg hadde jeg masse mensmurringer og stikninger i forrige uke, som nå er borte. Jeg trodde virkelig mensen kom forrige uke!!! ¨
Så jeg kan jo være gravid, men samtidig så anser jeg sannsynligheten SÅÅÅ liten fordi vi kun har hatt 1 samleie denne perioden!!! Er 1 samleie nok ettersom jeg er så uthvilt og harmonisk etter ferien????

Et annet problem jeg sitter med nå er hvordan jeg skal legge inn en evt graviditet i en terminkalkis. Jeg har jo hatt så forskjellige sykluser... hvor mange dager skal jeg bruke i terminkalkisen... Hva ville dere gjort???? 30dager? 32 dager???? 22????

Jeg er SÅÅÅÅ redd for å ta en test, jeg vil blir gravid, men skjønner ikke hvordan det er mulig med 1 samleie. Jeg er redd for negativ test.... Hadde bestemt meg for å vente ut denne uken før jeg tok en test, men inntil videre har jeg iallfall lyst å leke meg litt med terminkalkisen på nett....
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-09-2008, 14:09   #2
Veteranmedlem

LatinoBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 4,053
MP Rating: 100% (2)
LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Det er fullt mulig å bli gravid med sex bare 1 gang. Ta en test! Lykke til, håper du får det svaret du håper på

LatinoBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 00:29   #3
Supermedlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 533
Blogginnlegg: 10
MP Rating: 0% (0)
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.

Kan godt hende det klaffer på bare et forsøk ja Ta en test, og for å legge inn syklus, regn gjennomsnittet. Lykke til

Fluen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-09-2008, 11:10   #4
MaybeBaby
Gjest

Meldinger: n/a
Question Sv: Kan noen hjelpe meg litt?

Negativ test på dag 36 med Clearblue Digital. Fortsatt ingen mens på dag 37. Hvor lenge skal man egentlig gå med helt tullete sykluser før man kan gå til lege og be om hjelp for å regulere på ting? Har liksom et ønske om at det ikke skal være for mange år mellom søsknene. Førstemann er allerede 2 år.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 18:21   #5
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,466
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Har du fått mensen nå?

Med lillebror hadde vi sex en gang(uten prevansjon) og det resultet i vår lille hærlige gutt.

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:19.