Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-07-2008, 20:48   #1
H.I
Gjest

Meldinger: n/a
Kanskje bare fordi jeg håper?

Venter mens innen et par dager, går på p-piller nå.
Har i ei lita uke følt meg veldig oppblåst, mensmurringer (men det føles litt annerledes enn vanlig), småuggen (ikke helt kvalm, men litt likevel) og liten matlyst (godis frister, men ikke mat).

Har ikke planlagt noen nestemann, og vet ikke helt hva jeg tenker om disse "tegnene" som kanskje ikke er noe annet enn helt vanlige mensmurringer..

Hva ville jeg egentlig med dette?
Hm, vet ikke helt..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2008, 22:12   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kanskje bare fordi jeg håper?

Har du testet? Eller fått mens? Er jo spennende da!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.

Sist endret av lucifine; 24-07-2008 kl 08:31.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2008, 22:25   #3
H.I
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg har ikke testet, venter mens i morgen tidlig.
Ser an dagen i morgen, føler meg fortsatt uggen og uopplagt, men vet som sagt ikke helt om dette er reelt i forhold til en evt. graviditet.

En del av meg håper... kanskje...
en annen del av meg er, for å si det rett ut, : dritnervøs.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2008, 22:57   #4
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,641
MP Rating: 0% (0)
Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.

Kan jo være psyken som spiller deg et puss. Iallefall har det skjedd meg mange ganger.
Lykke til uansett
Gammel 01-08-2008, 21:30   #5
Supermedlem

Merete79 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,259
Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.Merete79 har en strålende fremtid.

Nå har du vel kanskje testa eller?
Gammel 02-08-2008, 09:26   #6
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,028
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har alltid gravisymptomer rett før mens

Hvordan gikk testingen?
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:11.