Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2009, 22:47   #1
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
hm Kanskje litt tidlig men.. gravid? Des08-Jun10?

Jeg var skikkelig oppblåst og frøs om kvelden.. Murringer og allting.. Sikker på at mensen kom jeg..

Men min mens er alltid tilstede torsdag/fredag hver 28. dag -tidlig på dagen..
Ja jeg vet det er tidlig, men nå er det kveld og ingen tegn til mens enda.. Har ikke oppled det før uten å ha vært gravid..

Noe utflod er det, og i går kveld strakk det skikkelig på siden (sånn strekking i sener i bekkenhøyde) og så går jeg på do og tisser ofte, også de siste nettene... (Kan jeg ha UVI? Kan det forskyve mensen? )

Jeg føler meg ikke gravid ellers.. Bare helt vanlig til å ha en aktiv baby på 9 mnd..
Og de andre svangerskapene har jeg visst at jeg var gravid sånn 4-5 dager før ventet mens.. Føles ikke som graviditet.. men likevel..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2009, 09:10   #2
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
hm Sv: Kanskje litt tidlig men.. gravid? Des08-Jun10?

HI her

Ingen tegn enda. Stiv i korsryggen men er det et tegn da?
Må kjøpe meg en test idag.
Jeg antar jeg bør vente til i morgen tidlig for å være sikker på at det er nok HcG til en eventuell positiv test..

Hm..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 08:50   #3
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Hva nå?

HI igjen..

Negativ test men ingen mens enda.
Jeg som tenkte at nå var det babay i magen siden jeg våknet og var småkvalm og med ustabilt humør.
Man blir jo litt skuffa selv om det ikke er planlagt.

Noen som vet hvorfor mensen ikke kommer?
Min mens går vanligvis som en klokke.. Hver 28. dag.. starter altid til samme tid på døgnet..
Eventuelt når bør man gå til legen hvis den uteblir fullstendig?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 10:11   #4
Supermedlem
 
Stjernehimmel sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 529
MP Rating: 0% (0)
Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.Stjernehimmel har en strålende fremtid.
Sv: Kanskje litt tidlig men.. gravid? Des08-Jun10?

Håper det går bra med deg, at enten mensen snart kommer eller en test blir positiv. Men om du mistenker UVI så er det jo bare og levere en urinprøve på legesenteret mandags morgen, trenger ikke legetime for det. Da kan du jo og for sikkerhets skyld be de teste for om du er gravid.

Lykke til, håper det går den veien du ønsker.

Klem fra desembermamma 08
Stjernehimmel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 10:13   #5
Veteranmedlem
 
Itherska sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 4,059
MP Rating: 0% (0)
Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.Itherska har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kanskje litt tidlig men.. gravid? Des08-Jun10?

Kan jo hende at det kroppen enda ikke er helt i lag igjen etter siste svangerskap. Lykke til
__________________
Ikke så nybakte Itherska &skolejenta
Itherska er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2009, 23:16   #6
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kanskje litt tidlig men.. gravid? Des08-Jun10?

Sitat:
Opprinnelig postet av Itherska Vis post
Kan jo hende at det kroppen enda ikke er helt i lag igjen etter siste svangerskap. Lykke til
Jeg har hatt mensen seks ganger siden fødsel, regelmessig hver 28. dag.. helt fra første gang.. Men siste mens var bare halvparten så sterk og varte halve tiden av normalen.. Skrev et innlegg om det her men fikk aldri noen svar..

Og nå strakk det skikkkelig igjen.. Kjennes ut som ligamentsmerter.. Skjønner ingenting..
Må lese mer skjønner jeg.. Kan det være MA?

Takk, Stjernehimmel.. Kanskje jeg må be dem ta en blodprøve av meg på legesenteret likevel..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-10-2009, 09:53   #7
Uregistrert
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Kanskje litt tidlig men.. gravid? Des08-Jun10?

Det er mulig at det ikke slår ut på testen før etter en uke eller så etter mens sko ha kommet. Har opplevd det.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com