Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-04-2008, 20:01   #1
mars 2007
Gjest

Meldinger: n/a
Mars 07 - desember 08?

Jeg er flere dager på overtid, men har ikke fått tak i test enda, så det kan så absolutt være falsk alarm.
Jeg er helt i koma om dagen, bare tenker og tenker. Springer på do for å sjekke om tanta har dukket opp i ett sett, kjenner etter tegn hele tiden. Ønsker en positiv test av hele mitt hjerte, selv om det knapt kunne passet dårligere enn akkuratt nå.

Spenningen stiger for hver dag som går, det blir nok testing i løpet av uken, når testene kommer i posten.

Kryss fingrene for at det blir julebebis på oss!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 12:01   #2
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,585
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mars 07 - desember 08?

Håper du får positiv test
Gammel 29-04-2008, 12:31   #3
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
MP Rating: 0% (0)
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.

Lykke til!!
Gammel 29-04-2008, 19:53   #4
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Masse lykke til.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 09:10   #5
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 751
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Tatt test? Lykke til
Gammel 01-05-2008, 10:52   #6
mars 2007
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av sommerbaby Vis post
Tatt test? Lykke til
Takk for alle lykkeønskningene!

Nei, jeg har ikke tatt test enda. Jeg var innom apoteket i går for å kjøpe, men jeg kjenner hun som stod i kassen, så da sviktet motet meg. Jeg har også bestilt tester på nettet, som jeg fortsatt venter på.

Herregud for en tålmodighet jeg har hatt, jeg hadde aldri trodd at jeg noen gang skulle gå så lenge på overtid uten å teste. Mannen er nesten mer nyskjerrig enn jeg er!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 13:00   #7
Supermedlem

Tingeling_Dream sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hunndalen i Gjøvik
Meldinger: 1,354
Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.

Oj så spennende da! Denne har ikke jeg sett!

Håper du får positiv test da!

Får vi lov å tippe?
Gammel 01-05-2008, 18:30   #8
mars 2007
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Tingeling_Dream Vis post
Oj så spennende da! Denne har ikke jeg sett!

Håper du får positiv test da!

Får vi lov å tippe?
Tipp i vei, men dere må nok vente en stund på en eventuell avsløring.
Gammel 02-05-2008, 07:14   #9
mars 2007
Gjest

Tanta har dukket opp. Nesten to uker forsiket, noe som vel adri har skjedd meg før!

Jeg ble rett og slett ikke skuffet, slik som jeg trodde jeg skulle bli. Heller lettet og glad...
Gammel 02-05-2008, 13:19   #10
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.

Så bra at det gikk som det skulle da godt at du ikke ble skuffet!

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:51.