Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-04-2008, 23:57   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Vanskelig!:(

Jeg har vaert i et userioest forhold i litt over to maaneder og vi har vaert flinke aa bruke prevensjon...det var EN gang vi droppet kondom pga mangel og jeg fant ut paa torsdag at jeg er gravid. Jeg trodde serioest jeg var steril saa jeg var helt sikker paa at en gang gikk fint...det skal jo ikke vaere SAA lett aa bli gravid, tenkte jeg...
Jeg har hele tiden tenkt at jeg kommer til aa beholde, men det er saa vanskelig fordi jeg vet at faren til barnet ikke vil ha barn og ikke vil ha noe serioest...
Saa jeg kan ikke regne med ham...jeg er bare 23 og vet ikke om jeg kommer til aa klare aa vaere alenemamma...
Jeg gruer meg noe veldig til aa fortelle ham det...vet ikke hvordan jeg skal si det til hverken han eller foreldrene mine...
Mine to bestevenninner stoetter meg fullt ut og jeg vet at begge de to kommer til aa vaere fantastisk hjelp, men jeg er likevel alene om dette naar alt kommer til alt!

Har noen noen gode raad aa komme med?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 12:07   #2
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
MP Rating: 0% (0)
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.
Sv: Vanskelig!:(

Det er nok bare å hoppe i det og snakke med pappan, lykke til
Gammel 27-04-2008, 12:12   #3
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,883
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg skjønner at det er vanskelig, men så lenge du vurderer å beholde så synes jeg det er bedre at han får vite det tidlig...

Om du takler å være alenemamma har jeg ingen tvil om...
God støtte fra venner er også viktig og det er jo noe du har...

Lykke til...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 14:39   #4
Uregistrert
Gjest

Jeg er paa ferie og har ikke mobil saa det er veldig vrient aa snakke med ham. Jeg proevde aa hinte frem OVER MSN at jeg vil snakke med ham om noe viktig og serioest og jeg tror nok han vet hva det gjelder. Maatte bare faa ut litt...
Han har ikke svart paa det...

Jeg vaaknet nettopp og da jeg gikk paa do merka jeg at jeg bloer litt...jeg vet ikke om jeg bloer lenger men det var i hvertfall bittelitt klumpete blod der... Lurer paa om jeg har mista... Har ikke hatt vondt eller noe, men klumpete blod virker ikke som et tegn paa at alt er bra.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 20:24   #5
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,200
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan du få en time på legevakta og få dette sjekka?

Ellers vil jeg anbefale deg å lese denne tråden:
http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=538868 (Fakta om abort - for den som lurer:)
Gammel 28-04-2008, 16:24   #6
Uregistrert
Gjest

Takk for svar.
Det ble bare med den ene lille blodklumpen i gaar. Egentlig hoeres det verre ut enn det var...var saavidt jeg saa noe...

Ting er bedre naa. Jeg har snakket med faren og han tok det overraskende bra. Og jeg har bestemt meg for aa beholde selv om jeg ikke er sammen med faren...
Gammel 28-04-2008, 23:54   #7
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Sted: Østfold
Meldinger: 2,883
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Så bra at han tok det så bra...og gratulerer med spiren...

Dette ordner seg...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 11:12   #8
Medlem

07baby83 sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Stavanger
Meldinger: 283
07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.07baby83 har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye, så bra at han tok det fint
Gammel 29-04-2008, 11:21   #9
Supermedlem

enallimac sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 927
enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.enallimac har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer med spiren! Jeg syns du er tøff som beholder til tross for at situasjonen er litt vanskelig. Som Arachnida sier; dette ordner seg.

oktober 2008

enallimac er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2008, 11:26   #10
Medlem

-3barnsmor- sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 360
-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.-3barnsmor- er fantastisk mot andre.

Gratulerer så mye med spiren, og så bra at pappaen tok det fint. 23 år er ikke så ungt, og du har hele svangerskapet på deg til å forberede deg på morsrollen. Jeg ble alenemor da jeg var 20 år, og selv om det kan være tungt å være "alene" om et barn så er det ingenting mot alle gledene det kommer til å gi deg

Og hvem vet kansje vokser pappaen litt med ansvaret for den lille også

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:15.