Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-09-2008, 20:20   #1
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a
vil være,vil ikke være...

Vi praktiserer hoppa av i svingen,meeeeen her en dag sto vi løpet ut. Var i den mest utrygge perioden oxo....hadde litt "mens" smerter i dagene etter på,eggløsning kaskje?
Siste mens var 22aug...siste syklus var på 25d.korte en vanlig.
Har gått å ventet på mensen,har hatt en del utflod,siste dagene, så pass mye at det føles ut som mensen, og har flyddd på do for å sjekke..
Vet ikke helt hvor jeg vill med dette innlegget, hadde tenkt å vente med prøvingen til neste sommer. har en test liggende, men tørr ikke helt å teste, vet ikke hva svar jeg vil ha.... Vil være ,vil ikke være...kanskje mest være?
Når er det best å teste....er ikke sikker(nøyaktig) på hvor lange syluser jeg har, men kan den bli lenger denne gangen pga den var kortere sist?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 01:46   #2
kie
Seniormedlem

kie sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 2,134
MP Rating: 0% (0)
kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.kie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: vil være,vil ikke være...

Du sier at dere "her en dag sto løpet ut". Da er det vel lurest å teste ca. 14 dager etter den dagen, vil jeg tro?
Gammel 23-09-2008, 09:06   #3
Uregistrerte
Gjest

Meldinger: n/a

Du skulle hatt mensen for noen dager siden? Da tror jeg du trygt kan teste nå.
Lykke til!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 09:23   #4
Supermedlem

Rosin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 828
Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.Rosin har en strålende fremtid.

Jeg husker at helt helt i begynnelsen av mine svangerskap har det føltes som om mensen er like rundt hjørnet og jeg har stadig løpt på do for å sjekke, akkurat som du beskriver. Ta testen, så vet du!

+ + des -06
Rosin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 22:20   #5
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 751
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Tatt en test?
Gammel 28-09-2008, 22:23   #6
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Er ofte bedre å gå teste og finne ut helt sikkert fremfor å gå rundt og lure... Ta en test så vet du hvilke kort du har på hånd!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 11:55   #7
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,466
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Vist det er 14 dager siden dere stod løpet ut, så er det jo bare å ta en test!
Med noen tester så slår de ut noen dager før mensen skal hver der også.

Men som noen andre skrev, bedre å vite en å lure.
Håper du får svarer du ønsker!

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:35.