Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Hemmelig gravid
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-08-2008, 21:13   #1
Knust
Gjest

Meldinger: n/a
lei_seg Ville ikke dette

Jeg har vært singel en lang periode nå og for et par mnd. siden traff jeg en sommerflørt. Vi hadde ikke sex før etter en stund. Selvfølgelig gikk det helt galt og kondomen sprakk. Jeg tok angrepille etter 12 timer, men det hjalp altså ikke.

Tok en test nå for en time siden og etter tre minutter lyste det en sterk og en svak strek mot meg. Kvalmen er allerede på plass og puppene verker. Var en QR test, er de sikre?

Jeg ble nok gravid for 12 dager siden. Vil ikke ha flere barn. Jeg er jo ikke sammen med fyren engang. Hvorfor skal noen være så forbaska fertile, mens andre sliter.

Uff jeg er helt knust her. Det er jo kun min skyld, jeg vet jo hva det blir barn av, men uff altså.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 21:24   #2
Supermedlem

LynxLynx sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 766
MP Rating: 0% (0)
LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.LynxLynx har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ville ikke dette

uff, ikke noe lett problemstilling dette her. Kan dessverre ikke gi annet råd en å lytte til deg selv, og finne ut hva du vil.

LynxLynx er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 21:29   #3
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,206
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Har du noen å snakke med, helst en som er nøytral og ikke er ute etter å påvirke valget ditt? Å snakke med noen er kjempeviktig, men også viktig å snakke med noen som er nøytrale og ute etter å få frem ditt valg.

Jeg har skrevet en tråd her som kanskje er verdt å kikke på:
http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=538868 (Fakta om abort - for den som lurer:)
Gammel 27-08-2008, 21:38   #4
Knust
Gjest

Jeg har tatt valget, det er egentlig ikke noe valg. Jeg har de barna jeg skal og ja jeg burde sikkert avstått fra sex fram til jeg ble gammel og grå siden jeg blir så fort gravid.

Skal ta en ny test i morgen, en cb bare for å være helt sikker siden den jeg tok i kveld var så svak. Er i dag jeg skulle hatt mensen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2008, 14:18   #5
Knust
Gjest

Fikk legetime og det ble bekreftet. Time er bestilt til sykehuset, nå er det bare å vente.

Takk for svar Berta og LynxLynx.
Gammel 28-08-2008, 16:30   #6
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,206
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Riktig lykke til!
Gammel 28-08-2008, 17:47   #7
Medlem

Meredith sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 270
Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.Meredith er fantastisk mot andre.

Uff, dette var leit. Håper du har noen hos deg som du kan snakke med.

Du kunne ikke få satt inn en spiral eller gå på p-piller framover da, så har du tilleggsbeskyttelse om noe slikt skulle skje igjen? Det føles kanskje feil siden du er singel, men da vil du kunne føle deg tryggere på at du ikke blir gravid igjen. Og så kan du ha sex igjen før overgangsalderen.
Gammel 28-08-2008, 18:36   #8
Uregistrert
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Meredith Vis post
Uff, dette var leit. Håper du har noen hos deg som du kan snakke med.

Du kunne ikke få satt inn en spiral eller gå på p-piller framover da, så har du tilleggsbeskyttelse om noe slikt skulle skje igjen? Det føles kanskje feil siden du er singel, men da vil du kunne føle deg tryggere på at du ikke blir gravid igjen. Og så kan du ha sex igjen før overgangsalderen.
Takk for svar. Sitter faktisk med en resept for hånda som jeg fikk av legen, men rakk aldri å få brukt dem. Ventet bare på mensen også skulle jeg begynne.

Det verste er kvalmen. Er ekstremt kvalm hele tiden. Skal bli vanskelig å skjule dette, men jeg får bare skylde på virus eller noe som ungene har dratt med hjem fra barnehagen. Er jo også en evig påminnelse om hva jeg ned denne kvalmen. Hadde vært bedre uten noen form for symptomer så slapp jeg å tenke på det stand by.
Gammel 30-08-2008, 21:32   #9
Seniormedlem

glovarm sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 2,472
glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.glovarm har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kan umulig være lett å havne i en slik situasjon
Jeg sitter og synes synd på deg og håper du har noen du tør å prate med, som støtter deg som kvinne, mor og menneske, som har vært uheldig ( tatt i betraktning situasjon) å bli gravid uten å selv ville det.

Jeg ønsker deg lykke til videre og kos deg med barna dine!

Ps. Ikke la noen tråkke på deg for valget ditt

glovarm er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 22:41   #10
Supermedlem

nordlandsjente sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Nordre Nordland
Meldinger: 662
MP Rating: 100% (2)
nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.nordlandsjente har mye å være stolt av.

Ønsker deg lykke til.

nordlandsjente er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:36.