Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2009, 22:08   #1
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,676
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Jeg må kjøpe meg et nytt kamera, da jenta mi mista kamera mitt i bakken så det ble ødelagt.
Hvilke lite nett kamera er bra?
__________________
@ngel80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 11:27   #2
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,676
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Ingen?
__________________
@ngel80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 11:45   #3
Medlem
 
LadyGaGa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 131
MP Rating: 0% (0)
LadyGaGa har slått av rykte
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Eg liker veldig godt Canon Ixus serien
__________________
....
....
.......
LadyGaGa
....
...
LadyGaGa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 12:26   #4
Urt
Seniormedlem
 
Urt sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,730
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Les litt inne på akam.no og sjå om du ikkje finner noko der som kan passe dykk.
__________________
Trollet 04, Tulla 05 og Lille Tulla 07

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 12:32   #5
Seniormedlem
 
@ngel80 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,676
MP Rating: 100% (2)
@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.@ngel80 har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Tusen takk!
Hvilke kamera fra canon ixus er best?
__________________
@ngel80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 12:41   #6
Medlem
 
LadyGaGa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 131
MP Rating: 0% (0)
LadyGaGa har slått av rykte
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Eg har Canon Ixus 80,
og er veldig fornøyd med det

Eg vil seie at alle Ixus cameraene er gode, det kommer bare ann på kor mange finesser du vil ha og kva pris du vil betale.

HER er et lite utvalg.
__________________
....
....
.......
LadyGaGa
....
...
LadyGaGa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 20:45   #7
Supermedlem
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 732
MP Rating: 0% (0)
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Liker også canon ixus. Jeg har 850is og mamma har 75 (har kommet nyere modeller etter disse) og liker mitt best pga plassering og utforming av knappene.
__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2009, 01:54   #8
Medlem
 
Mama Maria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 125
MP Rating: 0% (0)
Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.Mama Maria har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Olympus mju er vanntette og støtsikre!
Jeg har et mju 850 og det har 8,5 mP, er vanntett ned til 3m og støtsikkert opp til 1,5m.
Dokka leker med kameraet (ser på bilder og bærer det rundt), vi bader med det og det tar fine bilder.
Jeg hadde et 750 tidligere, LCD skjermen konket etter nesten ett år og jeg fikk nytt kamera på garantien.. 850 som er modellen nyere

Det er kommet nyere modeller etter det, som har flere pixler og er vanntette til større dybder. Heter 10-etellerannet.

Anbefales på det varmeste!
__________________
savner min og og vil ha
Mama Maria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2009, 07:11   #9
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 7,097
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

Henger meg på her og siden vi også trenger nytt. Har et Canon Ixus (husker ikke nr) kjøpt i 2004 som nå synger på siste verset. Tenker det blir et nytt Ixus på oss, men hvilket burde vi gå for? Ikke det aller dyreste....
__________________
Jente 05
Gutt 08
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2009, 21:41   #10
Seniormedlem
 
stratos73 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Ålesund
Meldinger: 1,721
MP Rating: 100% (7)
stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.stratos73 har en strålende fremtid.
Sv: Anbefal meg et bra kompakt kamera!

dytter litt på denne
__________________
Stratos73 mamma til 2 nydelige gutter (født 02 og 05)
stratos73 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:43.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com