Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-04-2008, 10:56   #1
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Applikasjonssøm, hvordan?

Kan noen forklare meg hvordan man syr applikasjonssøm? Jeg har prøvd med den største sikk-sakk-sømmen (hvis jeg bruker en men mindre sting så bommer jeg) og veldig kort stingavstand(?den som avgjør hvor tette stingene blir). Men stingene blir ikke helt tette.. heller ganske sikk-sakk Hva gjør jeg galt tro?

Har en gammel Husqvarna med to dekorsømmer som det mest avanserte.

Sist endret av Tidl. bruker; 03-04-2008 kl 11:05.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 11:08   #2
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.
Sv: Applikasjonssøm, hvordan?

På nyere maskiner er det en søm som heter applikasjonssøm, men du kan også helt riktig bruke en tett sikk sakk søm. Du må nesten bare prøve deg frem ved å justere stinglengde og stingbredde.
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
frk.X. - Moderator
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 11:13   #3
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Applikasjonssøm, hvordan?

Takk for svaret! Har prøvd litt forskjellig og det blir utrolig dårlig applikasjonssøm, så jeg tror jeg burde hatt en ny symaskin, egentlig
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 11:18   #4
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 327
MP Rating: 100% (1)
lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.lol75 har en strålende fremtid.
Sv: Applikasjonssøm, hvordan?

Du får en bra maskin fra 2500,- og oppover
__________________
Denne signatur har blitt slettet, fordi den er for stor i forhold til Signaturreglene
Har du spørsmål vedrørende dette vennligst ta kontakt med:
frk.X. - Moderator
lol75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com