Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-07-2008, 20:31   #1
Supermedlem
 
Cathrine* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,361
MP Rating: 100% (4)
Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.
Betaling for Mor Signeteppe

Jeg har strikket et Mor Signeteppe av to nøster bestilt på Nøstebarn. Det er skråstrikket med hullkant og ser veldig bra ut.

Nøstene koster 98,- per stk i tillegg til uendelig mange timer strikking.

Hvor mye synes dere det er greit å betale for et slik teppe? Aner ikke hvor mye folk er villige til å betale, jeg
__________________
Klem fra Cathrine, Prinsen født november 2003, Prinsessen født november 2004
Cathrine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-07-2008, 20:40   #2
VIP-Medlem
 
Fjolla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 6,194
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

400,- i allefall...slike tepper koster jo en god del ferdig strikket i butikk, og med alt det arbeidet hadde jeg gladelig betalt det for å slippe å strikke, eller hvis jeg ikke kunne
__________________
Fjonken & Filifjonka
05.04.06 28.07.08
Småfolket sitter bakovervendt!
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2008, 23:15   #3
Supermedlem
 
brumma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,343
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (3)
brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.brumma har en strålende fremtid.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

Ja jeg gir gjerne 400 kr for skikkelig handarbeid!
__________________
_______________________________________________
Stolt mamma til verdens beste Markus og Sindre

Medlem av novemberklubben 06 og marsklubben 08
brumma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-07-2008, 23:36   #4
VIP-Medlem
 
snuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,176
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

Om man ikke er en dreven strikker som strikker det på et par timer så er det ikke verdt å selge det synes jeg. Om man derimot strikker dette raskt og greit kunne jeg godt ha tatt 4-500 for det. Jeg for min del brukte så lang tid på mitt at jeg ikke ville ha solgt det for noe som helst, ingen sum hadde vært verdt slitet
__________________
Størstebror - 02.03
Lille Karamell - 09.06
Lille Morell - 02.09
Jeg er visst ferdig som babylager


snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2008, 18:26   #5
Supermedlem
 
tone.m sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Meldinger: 945
MP Rating: 100% (2)
tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.tone.m har en strålende fremtid.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

Tror jeg har hørt en gang at et slikt teppe koster 600 ferdig strikket på Nøstebarn, så du kan vet trygt ta 500 kroner i alle fall - det koster nå et anstendig babyteppe uansett.
__________________
Stjerna okt.05
Lillebror sept.07
tone.m er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2008, 07:49   #6
Supermedlem
 
Cathrine* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,361
MP Rating: 100% (4)
Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

Tusen takk for svar alle sammen. Godt å høre at jeg kan ta såpass, for det er jo mange timers arbeid. Akkurat nå er jeg inne i en periode hvor jeg bare må ha et strikketøy mellom hendene til enhver tid, så da er det jo greit å kunne tjene litt på det også
__________________
Klem fra Cathrine, Prinsen født november 2003, Prinsessen født november 2004
Cathrine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2008, 09:39   #7
Veteranmedlem
 
AvaAdore sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Det store utland
Meldinger: 3,629
MP Rating: 100% (3)
AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

jeg har nettop strikket et paa bestilling og tok 450 for det..

makan til kjedelig strikking skal man lete lenge etter
__________________
tre troll -00 -06 -07
AvaAdore er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2008, 11:33   #8
Supermedlem
 
Cathrine* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,361
MP Rating: 100% (4)
Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.Cathrine* har en strålende fremtid.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

Sitat:
Opprinnelig postet av AvaAdore Vis post
jeg har nettop strikket et paa bestilling og tok 450 for det..

makan til kjedelig strikking skal man lete lenge etter
Vet du, det er jeg jammen meg helt enig med deg i. Hvor lang tid tror du at du brukte? Jeg synes jeg har brukt en evighet på et dokketeppe med bare et nøste. Men det er hvertfall greit tv-strikketøy
__________________
Klem fra Cathrine, Prinsen født november 2003, Prinsessen født november 2004
Cathrine* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-07-2008, 11:38   #9
Veteranmedlem
 
AvaAdore sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Det store utland
Meldinger: 3,629
MP Rating: 100% (3)
AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.AvaAdore har en strålende fremtid.
Sv: Betaling for Mor Signeteppe

Sitat:
Opprinnelig postet av Cathrine* Vis post
Vet du, det er jeg jammen meg helt enig med deg i. Hvor lang tid tror du at du brukte? Jeg synes jeg har brukt en evighet på et dokketeppe med bare et nøste. Men det er hvertfall greit tv-strikketøy
jeg maatte strikke to, foerste tok 1,5 uke.. andre tok evigheter...
jeg er helt avhengig av aa ha flere prosjekter samtidig ellersaa blir jeg GAL.. saa jeg strikket teppene paa dagtid naar jeg hadde tid, og annet paa kvelden..

og ja, suuuuper til tv-titting!!!
__________________
tre troll -00 -06 -07
AvaAdore er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com