Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2008, 10:51   #1
Supermedlem

Skulpe sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 879
MP Rating: 0% (0)
Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.
Blitz til Nikon D50?

Jeg skal bestille meg blitz og lurer på hva dere vil anbefale og hvorfor. Gjerne med link til ett nettsted hvor det er billig og god servise!
Skulpe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-04-2008, 21:11   #2
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,781
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blitz til Nikon D50?

Denne her har jeg - har brukt den i 4-5 mnd. nå og jeg er kjempefornøyd.
Bildene av snuppa blie mye bedre
Gammel 09-04-2008, 13:22   #3
Supermedlem

Skulpe sin avatar

Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.Skulpe har en strålende fremtid.

Takker for svar. Det er den jeg fant ut at jeg vil ha. Har sjekket litt pris, og fant ut at det er billigst på den linken du la ut. Spurte på min lokale fotobutikk, og der skulle de ha 2800 kroner for samme blits. Tenkte det var lurt å kjøpe lokalt, men nå blir det til at jeg bestiller der.
Skulpe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 23:08   #4
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tok det rett og slett for det var det jeg hadde råd til den gang
Så kan jeg heller trene og bruke denne til jeg blir flinkere, så får jeg heller vurdere å kjøpe større blitz seinere...

Har hatt svært lite problemer med MPX, har handla mye der i løpet av de siste 5 åra og når det har dukket opp problem, så har dem løst dette svært godt. (Problemet var at de sendte feil vare...)

Lykke til med bruk av ny blitz

MVH Reggius!!
Gammel 09-04-2008, 23:11   #5
Seniormedlem

Reggius sin avatar

Bare en digresjon... Har du fjernutløser til d50 din?? Det kjøpte jeg samtidig - og det er søren noe av det kjekkeste jeg har kjøpt - den er trådløs (ikke kjempelang rekkevidde, men nok for meg...) og når jeg har vilt at Snuppa skal se en annen vei enn rett i kameraet, så er dethelt uvurderlig
Bare sånn for å si det lissom -

MVH Reggius!!

BTW: Er du fornøyd med D50?? Det er jeg, har hatt mye glede av det gitt - litt synd det ikke er i markedet lengre...
Har du flere linser eller?? HEr invisterte jeg i en 55-200 mm med VR og det var helt flott tillegg til kitlinsa!!
Gammel 10-04-2008, 15:14   #6
Supermedlem

Skulpe sin avatar

Jeg har ikke tenkt på fjernutløser engang. Har liksom tenkt at det trenger man bare hvis man skal være med selv. Sikkert lurt, men tror nok ikke jeg kan prioritere det nå.

Er veldig godt fornøyd med fotoapperatat ja. Har ikke kjøpt noe ekstra til det enda.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.