Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2008, 19:22   #1
Supermedlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 587
MP Rating: 100% (1)
Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.Vannmannen er et navn alle kjenner.
Bordkort-hjelp

Trenger ideer og råd/tips til å lage noen fine bordkort til barndåpen vi skal ha om en mnd tid
Noen som har linker eller bilder eller oppskrifter?? Det er jeg sikker på...
__________________

Vannmannen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 20:39   #2
Seniormedlem
 
Alena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,589
MP Rating: 0% (0)
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bordkort-hjelp

Sitat:
Opprinnelig postet av Vannmannen Vis post
Trenger ideer og råd/tips til å lage noen fine bordkort til barndåpen vi skal ha om en mnd tid
Noen som har linker eller bilder eller oppskrifter?? Det er jeg sikker på...
Ei venninne hadde "sko", viss du ser på side 77 i visfremtråden under her. Ellers kan jeg legge inn bilde av dei jeg lager akkurat NÅ, i mårra! Orker ikke nå. Men er samme papir, men litt anna pynt.
__________________
07 05 82
Alena er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 20:58   #3
Supermedlem
 
Blobbå sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 680
MP Rating: 0% (0)
Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.Blobbå har en strålende fremtid.
Sv: Bordkort-hjelp

Jeg og trenge noen ider!! Vanskelig å komma på någe!! Er så mye aent å tenke på egentlig
__________________
Georg født 20/3-2008

Stolt medlem av
Blobbå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 21:01   #4
Supermedlem
 
mymlen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,235
MP Rating: 0% (0)
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bordkort-hjelp

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Nå var det som lagde disse, men han kjøpte papir på pandura, og klipte ut hjertene selv, og limte på rosene fra servietter. (ja, jeg vet, jeg er heldig med )
__________________
Sitat:
Opprinnelig postet av Pipling
Mymlen har som vanlig helt rett!!
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2008, 19:34   #5
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
tcami er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Bordkort-hjelp

Vi skal ha barnedåp nå snart. Jeg bestilte bordkort fra Elitefoto.no. Et bilde av snuppa på hvert kort. Fin skrift og rosa bakgrunn. Veldig enkelt og profft.
Veldig fornøyd! 6,90 for to stykk.

-tcami
tcami er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com