Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 21:40   #1
Medlem

emilie78 sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 229
MP Rating: 100% (2)
emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.emilie78 er et navn alle kjenner.
børnetøj du selv kan sy - i salg!

Vet ikke om dere er klar over dette, men nå er den endelig i salg igjen. Jeg bestilte nettopp på Capris.no
emilie78 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 21:50   #2
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,542
MP Rating: 0% (0)
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: børnetøj du selv kan sy - i salg!

I know, reserverte den 21.1, har ventet leeenge

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 14:59   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 900
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.

Ja endelig..nå er den bestilt.
Gammel 03-09-2008, 06:58   #4
Seniormedlem

Lena09 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 1,581
Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.Lena09 er fantastisk mot andre.

Er dette en bok som nybegynnere kan bruke?? Har aldri sydd klær før, men det hadde vært spennende å prøve.
Gammel 03-09-2008, 07:41   #5
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,176
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Denne har jeg orginalutgaven av
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 17:00   #6
Supermedlem

Lilly* sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 688
Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Denne har jeg orginalutgaven av

Me too!!! Fikk alle 3 bøkene for 50 kr stk!!!
Lilly* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 17:16   #7
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 9,176
MP Rating: 100% (1)
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilly* Vis post
Jeg fikkd de gratis av mammaen min
Klærne er foresten veldig enkle å sy.
Jeg er visst ferdig som babylager

snuppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 18:04   #8
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 900
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilly* Vis post
Hvor i all verden fikk du alle tre for 50 kroner?Det var jo et kjempe kupp
Gammel 04-09-2008, 19:27   #9
Supermedlem

Lilly* sin avatar

Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.Lilly* har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av snuppa Vis post
Jeg fikkd de gratis av mammaen min
Klærne er foresten veldig enkle å sy.

Jepp! De er kjempeok å sy! Men jeg liker å forandre litt på dem, blir litt mer mitt preg på klærne, da. .Og det er jo moro!
Lilly* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-09-2008, 19:29   #10
Supermedlem

Lilly* sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av caremi Vis post
Hvor i all verden fikk du alle tre for 50 kroner?Det var jo et kjempe kupp
Sendte deg en PM.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.