Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 07:24   #1
Medlem

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 236
MP Rating: 0% (0)
stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.
Broderieksperter...se her!!

Er en uslipt broderimamma som har lyst til å lage disse to bildene til barna mine nå som lillegutt er ventet rundt juletider..er sånt enkelt?
De er på vei i posten,gleder meg til å begynne. Vil det ta veldig lang tid eller er det enkelt og greit når man først kommer i gang?
De er ganske store...30 x 40 cm.
Trenger jeg sånn broderingsplate å feste det på forresten, er det lettere da?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Tåper på hjelp og svar..

TUSEN TAKK

Sist endret av stolt-81; 29-09-2008 kl 10:11.
stolt-81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 11:11   #2
Supermedlem

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,190
MP Rating: 100% (3)
Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.Jålebeinet har en strålende fremtid.
Sv: Broderieksperter...se her!!

Sitat:
Opprinnelig postet av stolt-81 Vis post
Er en uslipt broderimamma som har lyst til å lage disse to bildene til barna mine nå som lillegutt er ventet rundt juletider..er sånt enkelt?
De er på vei i posten,gleder meg til å begynne. Vil det ta veldig lang tid eller er det enkelt og greit når man først kommer i gang?
De er ganske store...30 x 40 cm.
Trenger jeg sånn broderingsplate å feste det på forresten, er det lettere da?
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Tåper på hjelp og svar..

TUSEN TAKK
Nå skriver du ikke størrelsen på strameien, men jeg tipper rundt 4,5 ruter per cm? Det er ikke så ille. Jo større antall ruter per cm jo mer vrient er det.

Ta tiden til hjelp så går det nok greit. Hvis garnet er satt fast i papplater, så følger disse platene garnrekkefølgen på mønsterarket (du skjønner hva jeg mener får du får det).
Jeg hadde nok ikke tatt meg bryet med en broderingsplate.
Gammel 29-09-2008, 12:05   #3
Medlem

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 236
MP Rating: 0% (0)
stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.stolt-81 er et navn alle kjenner.
Sv: Broderi...

Tusen takk,gleder meg til å begynne. Det står 5,4 ruter pr.cm så da er det forhåpentligvis ikke sååå knotete.
stolt-81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:14.