Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-04-2008, 21:17   #1
Medlem

Hermine~ sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 179
MP Rating: 0% (0)
Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.Hermine~ har en strålende fremtid.
Brukervennlig digital speilreflekskamera

Vi gikk i solid pluss på skatten i år, så da blir det kamera på mor kunne mannen min melde

Jeg ønsker meg digital speilrefleks. Har ikke sett meg innpå noen spesielle, men vil ikke velge en av de dyreste ettersom jeg er temmelig amatør nå i starten. Jeg kommer til å ville bruke kamera til portrettfoto av ungene og litt sånn lek og moro. Dessuten liker jeg å ta kunstbilder, men ikke av dråper og vann, blomster og slikt som mange liker. Jeg er mer på denne stilen;
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

(Vet ikke hvofor den lilla greie hang seg på her.. )
Men hvertfall, dagligdagse ting sett gjennom linsa blir gjerne flotte bilder

Har lest en del på nett om kameraer, men tenkte å spørre her siden jeg regner med mange har erfaring om kameraene i bruk
Gammel 06-04-2008, 21:29   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,415
MP Rating: 100% (4)