Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-07-2008, 21:34   #1
Supermedlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 629
MP Rating: 0% (0)
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.
Canon EOS 450D Kit

Jeg har så lyst på speilreflekskamera! Og sikler etter Canon EOS 450D Kit...

Men det koser jo en del da. Men jeg har fått innvilget det av mannen. (måtte jo ta det opp i råd)

Nå lurer jeg på om det er flere av dere der ute som har tilsvarende kamera, og kan svare meg på om jeg tar jeg meg vann over hodet ved å kjøpe dette kamaraet? Jeg er jo fullstendig amatør da....
Gammel 12-07-2008, 09:44   #2
Supermedlem

LeneV sin avatar

LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.
Sv: Canon EOS 450D Kit

Fra før har jeg Canon Ixus 800 ett eller annet...
Gammel 12-07-2008, 09:56   #3
Supermedlem

Mariposamamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Oslobygda
Meldinger: 1,340
MP Rating: 100% (1)