Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2008, 19:08   #1
Supermedlem

MariaB sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 1,483
MP Rating: 0% (0)
MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.MariaB har en strålende fremtid.
Datascrapping---> trenger et program!

Er på jakt etter et dataprogram til å scrappe med! Har prøvd noe jeg tror heter Adobe Photo Draw, som jeg likte veldig godt, og lurer på om det finnes et sted jeg kan laste det ned? Eller man kjøpe slike program?
Har også prøvd photoshop tidligere, men kom aldri helt inn i det. Er det et bedre program?

*ferskingen*

Juli 08

MariaB er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 07:12   #2
Urt
Seniormedlem

Urt sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: På toppen
Meldinger: 2,740
MP Rating: 0% (0)
Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.Urt har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Datascrapping---> trenger et program!

Dei fleste av Adobe sine programmer kan ein vel laste ned ein gratis prøveversjon som varer i 30 dager. Ellers er det nok kjøp.

Photofilter er eit gratis biledredigeringsprogram som ein og kan laste ned norsk språkpakke til.

Eg meiner det har vert oppe ein lignande diskusjon før. Der blei det ramsa opp fleire programmer og bruken av dei.

Fotorier, min lille fotoblogg
Urt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:26.