Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-09-2008, 18:33   #1
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,746
MP Rating: 0% (0)
*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.
Question Dere scrappe-damer...

... Har dere tips om hvilken kuttemaskin som er bra? Føler at jeg har mistet litt oversikten på området. Vet dere pris også så blir jeg glad .

E - Juli 2008
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 19:01   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Dere scrappe-damer...

Hva skal du kutte? Dies? Rette linjer? Sirkler?

Hvis du skal kutte rette linjer liker jeg godt bare sånn plate med kniv på, koster 200kr. For diea liker jeg quik kutz tanga. Dyre dies da, men...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 19:08   #3
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.*Ullsokk* har et ubeskrivelig bra rykte.

Har skjæreplate. Skal kjøpe ett eller annet jeg kan trykke bokstaver med. Vurderte QK, men skjønner jo at det er mye nytt ute på markedet. Er forresten ikke villig til å bruke flere tusen kroner. Dermed utgår vel de fleste digitale maskiner .

E - Juli 2008
*Ullsokk* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-09-2008, 19:12   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Aha. Jeg har ikke scrappet på nesten 2 år Har ikke hatt tid. Har sikkert kommet mye nytt siden da. Men, jeg elsker QK tanga mi hvertfall. Det er jo mange som har den, og lett å få tak i brukte dies Alfabetene er jo litt dyre da, men jeg synes det er greit med det som fulgte med egentlig. Hvis jeg vil ha andre overskrifter kjøper jeg utstansede dies av andre
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-10-2008, 20:38   #5
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 22
millix er en ukjent størrelse akkurat nå.

Jeg bruker Revolution fra QK, da kan du bruke 4 av de små diesene, eller store dies.
millix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 08:51   #6
Seniormedlem

Q-melk sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.

Cuttlebug er jo grei, da. Den tar dies fra alle leverandører.

... men jeg har QK rev....

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 10:09   #7
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 111
anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.

Har cuttlebug og craft robo(elektronisk kutter) og digger begge. Bruker den elektroniske til ovrskrifter og sånt.
anita791 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 14:38   #8
Supermedlem

Tone-Lone sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 961
Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.Tone-Lone har en strålende fremtid.

sverger til QK silhouette jeg...
Ift cuttlebug og Revolution feks sparer du MYE på å kjøpe elektronisk kutter.
Silhouette får du får 3000 og det er ca to alfabet det.
På Silhouetten kan du jo ha uendelig med alfabet (henter ned gratis fonter)
Gammel 28-10-2008, 14:51   #9
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,153
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har Silhouette, har brukt den 1 gang på snart 1 år
Og scrappet kanskje 2 ganger..
JEG VIL KOMME IGANG IGJEN!

Og når jeg gjør det, så tror jeg at jeg vil være glad for å ha kjøpt Silhouette
Dyr engangssum, men så er det akkurat det; én gang. Istedetfor å måtte kjøpe alfabeter hele tiden. Har forresten hatt tanga, men den solgte jeg igjen, ble ikke fortrolig med den.
Monen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 15:31   #10
Seniormedlem

*Ullsokk* sin avatar

Jeg har bestemt meg for cuttlebug nå. Men den er jo aldri inne i butikken . Den kommer visst inn igjen om 3uker.

E - Juli 2008
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:14.