Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-04-2008, 13:38   #1
VIP-Medlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,810
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Dere som syr kalesjer til vogner

Ser det er flere som har sydd Bugaboo-kalesje her inne. Det må da vel kunne gå an til OTH også? Noen som har prøvd?

Jeg kunne tenkt meg en sommerlig mønstret kalesje til OTH'en, men er litt usikker på stoffvalg og fremgangsmåte. Anyone? Trykknappfestet skal jeg nok klare å finne på noe lurt til.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 15:15   #2
Supermedlem
 
litoja sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 796
MP Rating: 0% (0)
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.
Sv: Dere som syr kalesjer til vogner

Jeg vil tro du kan bruke hvilket som helst stoff, bare det er litt stødig.
Det er bare å legge kalesjen på mønsterpapir/bakepapir og tegne av. Del for del så godt du kan, det er den vanskeligste delen. Å få mønsterdelene rett.
Så er det bare å sy ivei.
litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-04-2008, 15:43   #3
VIP-Medlem
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,810
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Dere som syr kalesjer til vogner

Takk for tips!

Jeg kjøpte akrylbelagt bomull (akrylduk) i går som jeg skal sy stormtrekk av, og det er mer enn nok stoff til å sy kalesje også.
__________________
Hilsen emin, Storesøster (20.11.01)
og Lillebror (11.07.07) og bærebarn

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:26.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com