Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2008, 09:06   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,594
MP Rating: 100% (1)
Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.
Designe tatovering..

Noen som er gode på å tegne/skrive som har lyst til å designe en tatovering til meg og mannen? Vi har lyst til å ta en lik tatovering, skal ikke være stor, men noe spesielt for oss. Ett eller annet monogram med forbokstavene til barna våre eller evt noe annet som binder oss sammen.
Gammel 25-09-2008, 19:30   #2
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 971
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Sv: Designe tatovering..

Hørtes spennende ut! Ingen kreative sjeler på den fronten her?
Milea er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 21:37   #3
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,180
MP Rating: 0% (0)
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Det ønsker jeg meg hjelp til også..
Gammel 14-10-2008, 20:42   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2005
Meldinger: 1,594
MP Rating: 100% (1)
Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.Billa21 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Theamor Vis post
Det ønsker jeg meg hjelp til også..
Vi får håpe noen vil hjelpe oss da
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:26.