Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-04-2008, 19:44   #1
Medlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 307
MP Rating: 0% (0)
Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.Mamsen74 er fantastisk mot andre.
Enkelt digitalkamera?

Er det noen som har forslag på gode og enkle digitalkamera til noen som går inn i sitt syttiende år (ikke altfor teknisk)? Pris ca kr 2000,- - 3000,-.
Mamsen74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-04-2008, 20:13   #2
Moderator

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,994
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Enkelt digitalkamera?

Dette har jeg, og er kjempefornøyd. Hadde tidligere et casio kamera, eldre modell, som skulle være så bra, men som jeg aldri ble fornøyd med, hverken bildekvalitet eller hastigheten på det.
Jeg har forsåvidt ikke prøvd så mange kamera slik at jeg har noe å sammenligne med, men kan si så mye som at sambo kjøpte dette til meg i julegave.Han jobber selv i Canon, og kunne fått et nokså likt kamera til god pris, men valgte dette rett og slett pga god kritikk av brukere og at det kom bra ut i tester. Jeg har selv testet det mot et ixus kamera, og det tok mye bedre bilder i mørke, bildene ble klarere, kameraet tok bilde raskere..Og det var faktisk canon ixus jeg ønska meg i julegave Jeg er iallefall veldig fornøyd Kameraet er også veldig enkelt å bruke!

Lillebrøster er ventet 2.oktober
Isse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:14.