Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2008, 13:43   #1
Supermedlem

heika sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 693
MP Rating: 0% (0)
heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.
Flere som har kaniner som hobby her?

Selv om jeg er en godt voksen mamma, synes jeg kaniner er morsomme og fascinerende dyr. Vi har flere kaniner, blant annet en drektig løvehodekanin som venter sine små en av de aller nærmeste dagene. I disse dager utvides kaningården med flere utebur, og når de er ferdige, skal det flytte inn flere franske veddere hos oss. Har noen fra før også og har forelsket meg helt i disse kjempedigre, snille bamsene.

Flere her som har kaniner?

heika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-07-2008, 18:10   #2
Supermedlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 751
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.
Sv: Flere som har kaniner som hobby her?

Har det ikke akkurat som hobby, men vi har 4 stykker, 3 gårdsblandinger og en løvehode-hermelin. Har du bilde av bura? Vi har tenkt å lage nye, men finner ingen løsninger vi er fornøyde med.
Gammel 20-07-2008, 07:20   #3
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 195
emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.

vi har to løvehode kaniner, en gutt og en jente nydelige dyr. hadde flott utegård til de før, men etter 3 rømninger så ble det kjøpt et to etasjes bur istedet de er fenomenale gnagere og gravere disse to....
Gammel 20-07-2008, 07:32   #4
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 326
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.

Jeg har hybel kaniner...teller det?

Jeg har bestandig likt rasen hermelin, har hatt to stykker selv, men har ingen nå. Synes kaniner er koselige dyr

For verden er dere bare to i mengden
For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-07-2008, 18:03   #5
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,415
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

En hobby vil jeg ikke si det er, men vi har en løvehodejente på terrassen.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:27.