Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 13:31   #1
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Forslag til mønster på julestrømpe ?

Forslag til mønster på julestrømpe ?

Jeg har laget julestrømper med 3D figurer på. Men lillemann mangler fortsatt noe på sin, stakkars.

Jeg finner bare ikke ut hva jeg skal lage på hans, jeg....
På min er det en engel.
På mannen sin er det et juletre.
På storebror sin er det en snømann.

Siden jeg ikke har lyst til å gjenta noen av motivene, vil forslag til noe "julete" - men ikke "nissete" som kan være motiv på lillemanns julestrømpe mottas med stor takk!
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?


Sist endret av Q-melk; 07-08-2008 kl 14:48.
Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 14:41   #2
Supermedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Akershus
Meldinger: 511
MP Rating: 0% (0)
moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.moranne har mye å være stolt av.
Sv: Forslag til mønster på julestrømpe ?

Pepperkakemann!
Vil gjerne se bilder av de du har også? Ble litt inspirert her jeg, må jo begynne å tenke på jula snart om jeg skal bli ferdig i tide.....
moranne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 14:50   #3
Seniormedlem
 
Q-melk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Sted: i et grått hus
Meldinger: 2,613
MP Rating: 0% (0)
Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.Q-melk har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Forslag til mønster på julestrømpe ?


Da må jeg først opp på loftet og lete i adventspynten vår....


For vi bruker julestrømpene som julekalender også.
Barna får gave hver dag, mens jeg legger noe i mannens til hver helg.
Mannen legger noe i min en gang innimellom - i fjor fikk jeg 3. Og så var storebror søt og la en tegning i min en dag for han syntes synd på meg som ikke fikk noe....
__________________
Teflonhukommelse ?? Who ? Me ?

Q-melk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-08-2008, 13:26   #4
Æresmedlem - Moderator
 
LindaSD sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,575
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Forslag til mønster på julestrømpe ?

Pepperkakemann var godt tips. Eller en julegave, eller snøkrystall
__________________
*´¨)
¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.* Linda med 2004

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 15:26   #5
Juniormedlem
 
sessa72 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
sessa72 er en ukjent størrelse akkurat nå.
:p Sv: Forslag til mønster på julestrømpe ?

Kansje en julestjerne, eller et adventslys?
sessa72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:27.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com