Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2008, 12:05   #1
Medlem
 
Mammamia1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 65
MP Rating: 0% (0)
Mammamia1 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Fotocollage - noen som kan hjelpe?

Har så lyst på en ordentlig fotocollage av noen av bildene av ungene som jeg skal gi til mannen min. men, jeg kan ikke lage det Ikke har jeg tid heller, for jeg hadde tenkt å ha denne klar til mannen min kommer hjem fra en lang jobbeperiode i utlandet..
Noen som kan hjelpe meg ? Det er så mange kreative mennesker her inne at dette må jo være riktige stedet
Hvis det er noen som har tid/anledning og lyst til å hjelpe meg hadde det vært strålende ! Krysser fingrene
__________________
Storesøster & lillebror
Mammamia1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 21:44   #2
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 214
MP Rating: 0% (0)
Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.Tosta har mye å være stolt av.
Sv: Fotocollage - noen som kan hjelpe?

Her kan du laste ned et program som gjør slike ting enkelt å greit for deg. Det eneste du trenger er å sette inn bildene Mange forskjellinge rammer og antall bilder per side!!
Ta en titt her : http://www.photoscape.org/ps/main/index.php
__________________
Mathias ble født 07.08.07
Tosta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2008, 07:51   #3
Medlem
 
Mammamia1 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 65
MP Rating: 0% (0)
Mammamia1 er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Fotocollage - noen som kan hjelpe?

Takk ... Skal se om jeg får noe ut av det... Tar fortsatt gledelig imot hjelp hvis noen har anledning ...??
__________________
Storesøster & lillebror
Mammamia1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-04-2008, 23:18   #4
Seniormedlem
 
Reggius sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,781
MP Rating: 0% (0)
Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.Reggius har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fotocollage - noen som kan hjelpe?

Det er svært mange flinke rundt omkring, mange som er MYE flinkere enn meg - men jeg har forholdsvis god tid (kommer selvsagt ann på når du trenger det da og hvor mange) og jeg har lagd endel collager (eller LO som vi digiscrappere kaller det )
HER er noen av mine (JEg er altså Digit@lis der inne - jeg kan selvsagt lage de i A4, da det er lettere for deg å skrive ut selv

Så altså, om du liker noe av det jeg har laget, så kan jeg selvsagt hjelpe deg vettu

Om noe av det faller i smak, så send meg en PM!!

MVH Reggius!!
__________________
Snuppa kom 5. mai 2007 og er seff. verdens fineste!
Reggius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:15.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com