Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2008, 08:56   #1
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 90
MP Rating: 0% (0)
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.
Question Garnet fra Nøstebarn

Lurer på om noen vet hvordan det 3 tråds garnet fra Nøstebarn er? Tenker da på om det er noe annet, billigere garn å få tak i som ligner dette garnet?

Har funnet garn fra 123knit som ligner 2 tråds garnet og er betydelig billigere

Tenker å strikke ullsokker, hals og litt forskjellig til poden fra oppskriftsboka til Nøstebarn
puselure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 09:07   #2
Medlem

labbeline sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 409
MP Rating: 100% (1)
labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.labbeline har en strålende fremtid.
Sv: Garnet fra Nøstebarn

Jeg kjøpte 3 tråds garnet fra Nøstegarn, men jeg synes det var veldig hardt og kløete! Min mor strikket en genser til lillemor av det, men den er nesten aldri brukt, fordi den stikker sånn... Jeg hadde i hvert fall strikket halsen av et annet garn. Selv strikket jeg en hals i fjor, da brukte jeg babyull, og strikket med dobbelt garn. Den ble veldig fast og fin, og kløøør ikke..
labbeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2008, 09:17   #3
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trøndelag
Meldinger: 90
MP Rating: 0% (0)
puselure er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Garnet fra Nøstebarn

Ok, det var VELDIG greit å vite. Har noe alpakka liggende som passer fint til hals, så får jeg kanskje kjøpe noe fritidsgarn eller pt3 til ullsokkene

Takk for raskt svar
puselure er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:15.