Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema > Hobby

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-09-2008, 15:04   #1
Supermedlem

LeneV sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Nordvestlandet
Meldinger: 629
MP Rating: 0% (0)
LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.
hyper Har selv sydd høstpose!

Bilder lengre nede på sida!

Da er jeg ferdig med snuppas første høstpose alla type voksipose! Ble meget fornøyd med den!
Min mor har nå fått tak i bevernylonstoff, så nå skal jeg også sy en med vinterdyne inni så hun ikke skal fryse til vinteren!

Er så utrolig fornøyd med meg selv!
En voksipose koster over 2000 kroner, og nå har jeg laget en selv til en brøkdel av prisen... Mannen var også fornøyd med meg...

Sist endret av LeneV; 09-09-2008 kl 13:15.
LeneV er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 15:09   #2
Supermedlem

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 1,267
lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.lollol77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Har selv sydd høstpose!

Flink du!

Bilder?
Gammel 02-09-2008, 15:34   #3
B30
Supermedlem

B30 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 694
B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.B30 har en strålende fremtid.

Så flink!

Legg inn bilde da
Gammel 06-09-2008, 20:51   #4
Juniormedlem

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 4
Snøhvit_mamma har slått av rykte
:p Sv: Har selv sydd høstpose!

Flink du har vært! Hvor fant du oppskrift på posen, eller "kopierte" du bare voksi?
Snøhvit_mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 08:12   #5
Supermedlem

LeneV sin avatar

LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.LeneV har en strålende fremtid.

Har prøvd å laste opp bilde, men får d ikke til...
Kan det være "for stort" siden det er tatt med speilreflex?
Skal prøve igjen etterpå
Gammel 08-09-2008, 10:23   #6
VIP-Medlem

~Lykke~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 6,542
~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Lykke~ har et ubeskrivelig bra rykte.

Du kan gjøre det litt mindre i paint Vil se bilder

Vi glemmer deg aldri Minstemann!
~Lykke~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 10:29   #7
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,007
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av LeneV Vis post
Har prøvd å laste opp bilde, men får d ikke til...
Kan det være "for stort" siden det er tatt med speilreflex?
Skal prøve igjen etterpå
Jeg kan hjelpe! (vil se bilde )

Gå in her. Finn bildet du vil laste opp med "Choose", kryss av for "remove size/resolution bar from thumbnail?" og trykk "host it".

Merk den andre adressen som kommer opp, den som starter med [URL=http:... osv. Den adressen limer du bare rett in i et innlegg
Gammel 08-09-2008, 21:32   #8
Seniormedlem

Keja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Rygge, Østfold
Meldinger: 1,873
Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.

Har du oppskrift på voksiposen din?
Så flink du har vært.

Keja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 08:17   #9
Supermedlem

LeneV sin avatar

Ok, Lykkelig, da prøver jeg igjen med oppskrifta di
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

JIPPI!!! Det gikk!

Ja, her ser dere posen jeg har sydd selv. Er kjempestolt! Og jeg er sååå fornøyd med den!

På det øverste bildet er posen brettet sammen. De flikene som blir øverst har jeg sydd trykknapper under og brettet ned så det ikke blir så "tett" forran ansiktet på jenta. Er det kjølit/blåser mye kan disse brettes opp for mer beskyttelse.

På det nederste bildet er posen helt "utslått"

Sist endret av LeneV; 09-09-2008 kl 09:13.
LeneV er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 08:21   #10
Supermedlem

LeneV sin avatar

Nå holder jeg på å sy en med vinterdyne og bevernylonstoff.
Det er så GØY!

Sist endret av LeneV; 09-09-2008 kl 09:06.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:15.